QTM_CodMod problem z nową klasą
Paramon87
30.09.2010
Witam,
Czy mógłby mi ktoś podać jakiś sposób na stworzenie klasy z samym nożem...
Próbowałem w ten sposób:
Ale wtedy jeżeli gracz ma pakę ją też wyrzuca, a moja wiedza na temat pisania pluginów nie wystarcza by sprawdzić to i ewentualnie mu ją dać...
Tak też nic nie zdziałałem:
Czy może mi ktoś wskazać jakieś rozwiązanie?
Czy mógłby mi ktoś podać jakiś sposób na stworzenie klasy z samym nożem...
Próbowałem w ten sposób:
case Assasin:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}
Ale wtedy jeżeli gracz ma pakę ją też wyrzuca, a moja wiedza na temat pisania pluginów nie wystarcza by sprawdzić to i ewentualnie mu ją dać...
Tak też nic nie zdziałałem:
new team_gracza = get_user_team(id)
if(team_gracza == 1 && klasa_gracza[id] != Assasin)
{
give_item(id, "weapon_glock");
}
if(team_gracza == 2 && klasa_gracza[id] != Assasin)
{
give_item(id, "weapon_usp");
}
Czy może mi ktoś wskazać jakieś rozwiązanie?
camilost
30.09.2010
Dodaj globalna zmienna.
Użytkownik camilost edytował ten post 30.09.2010 18:28
if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) zmienna[id] = true; strip_user_weapons(id); if(zmienna[id]) give_item(id, "weapon_c4");
Użytkownik camilost edytował ten post 30.09.2010 18:28
Paramon87
01.10.2010
Dzięki wielkie... Działa... Ale jest jeszcze taki problem, że nie da się tej paki podłożyć... Trzeba ją wyrzucić i podnieść by móc ją podłożyć na bs...
Dodano 03 październik 2010 - 13:35:
widzę, że nie uzyskam pomocy... temat już umarł...
Dodano 03 październik 2010 - 20:14:
A wystarczy coś takiego... Może nie optymalne rozwiązanie, ale działa...
"camilost"- dzięki...
A reszcie za brak pomocy...
Temat do zamknięcia...
Dodano 03 październik 2010 - 13:35:
widzę, że nie uzyskam pomocy... temat już umarł...
Dodano 03 październik 2010 - 20:14:
A wystarczy coś takiego... Może nie optymalne rozwiązanie, ale działa...
if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
zmienna[id] = true;
strip_user_weapons(id);
if(zmienna[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant ( id, 1, 1 );// to dopisać...
}
"camilost"- dzięki...
A reszcie za brak pomocy...
Temat do zamknięcia...