←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

codmod problem z hud

Zablokowany

  • +
  • -
Karrypto - zdjęcie Karrypto 30.09.2010

witam, mam taki problem, oto logi z hlds
w cod modzie nie widac klasy, lvl oraz przedmiotu (czyli nic w hud nie widac)

Dołączona grafika

proszę o pomoc
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 30.09.2010

wpisz debug w plugins.ini po codmod.amxx

i wtedy podaj logi
Odpowiedz

  • +
  • -
Karrypto - zdjęcie Karrypto 30.09.2010

wpisz debug w plugins.ini po codmod.amxx

i wtedy podaj logi



L 09/30/2010 - 15:32:32: [AMXX]    [0] codmoda.sma::PokazInformacje (line 2035)
L 09/30/2010 - 15:32:32: HudSyncObject -1 is invalid
L 09/30/2010 - 15:32:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmoda.amxx")
L 09/30/2010 - 15:32:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 09/30/2010

a tu kawalek kodu gdzie krzyczy ze blad jest

public PokazInformacje(id) 
{
        id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
        set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        
        if(!is_user_alive(id))
        {
                new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
                
                if(target == 0)
                        return PLUGIN_CONTINUE;
                
                set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nWytrzymalosc: %i/100", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
                
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz
Zablokowany