Mam coś takiego:
if(weapon == CSW_deagle) { if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 51 ) damage = float(health)+50; }
czy ktoś mógł by mi powiedzieć co do tego muszę dodać?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.09.2010 15:20
if(weapon == CSW_deagle) { if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 51 ) damage = float(health)+50; }
Napisano 29.09.2010 15:41
Napisano 29.09.2010 15:41
new headshot = read_data(3)
if(weapon == CSW_deagle && headshot == 1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 51 )
damage = float(health)+50;
}
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 15:42
Napisano 29.09.2010 16:06
////codmod test.sma sciezka do plikiu <48> error 008 must be a constatn expression; assumed zero err 017 unidentifed symbol CSW_deagle err 033 a rray must be indexed <variable "informacje_przedmiotu_gracza">
Napisano 29.09.2010 16:17
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
new headshot = read_data(3)
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 51 && headshot == 1)
damage=float(health);
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 16:18
Napisano 29.09.2010 16:20
poszlo, przetestuje
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
Użytkownik Karrypto edytował ten post 30.09.2010 13:47
Napisano 30.09.2010 15:45
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych