←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

HuD MSG

Zablokowany

dRewNoo - zdjęcie dRewNoo 28.09.2010

if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s)",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


Ściągnąłem ten kod z wiadomości na forum: HUD MSG - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I jest błąd: nie widać paska z HP,klasą,levelem,a z paladynem to dodatkowo ze skokami,widać tylko sam pasek z przedmiotem i jego wytrzymałością.

Możecie mi wyjaśnić tutaj w czym tkwi problem??

Bo mi pisze tak,kiedy kompiluje plik

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2043> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2057> : warning 217: loose indentation

2 warnings.
Done.
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 28.09.2010 17:04
Odpowiedz

Waski - zdjęcie Waski 28.09.2010

Te problemy to nic nie znaczą wystarczy wejsć w AMXX Studio potem z górnego paska Tools -> Indenter
Odpowiedz

dRewNoo - zdjęcie dRewNoo 28.09.2010

tak dzięki,przez ciebie mam aż 16 błędów teraz

Dodano 28 wrzesień 2010 - 18:19:
ale nadal paska nie widać

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<1319> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<1356> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2254> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2308> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4519> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4526> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4528> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4715> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4732> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4979> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4980> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<5556> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<7604> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<7610> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<7715> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<8192> : warning 217: loose indentation


refresz refresz

Dodano 28 wrzesień 2010 - 22:14:
re-fresh:D
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 28.09.2010 21:13
Odpowiedz

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 28.09.2010

A spróbuj dodać channele, czyli np.
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0, 1)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s)",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%")
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0, 2)
    show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0, 1)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0, 2)
    show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
        message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
        write_byte(0) 
        write_string(tpstring) 
        message_end() 
}

Te warningi oznaczają złe użycie tabulatorów/spacji.

Ale nie lepiej zrobić to wszystko w jednej wiadomości? Czyli tak:
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Wytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i Item: %s Wytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
        message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
        write_byte(0) 
        write_string(tpstring) 
        message_end() 
}

Użytkownik M4G!K edytował ten post 28.09.2010 21:25
Odpowiedz

  • +
  • -
Weed - zdjęcie Weed 28.09.2010

o widze ktos ma jakies pomysly:>
Wlasnie chcialem w 2 rzadkach zeby 1 kleilo sie z 2.. Item + wytrzy ... Klasa + % + HP itd;P
Odpowiedz
Zablokowany