Witam,
Jak w temacie, da się coś takiego zrobić? Czy może ktoś udostępnić kod? Nagrodzę +.
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
COD:MW - Losowa broń na początku rundy.
Started By
fuuuuu!
, 26.09.2010 09:50
9 replies to this topic
#2
Posted 26.09.2010 10:16
case Rambo:
{
new bron = random_num(CSW_P228, CSW_P90);
if(bron == 2 || bron == CSW_KNIFE)
bron = random_num(CSW_P228, CSW_P90);
new szWeapon[64];
get_weaponname(bron, szWeapon, 63);
give_item(id, szWeapon);
}
#3
Posted 26.09.2010 10:26
Owner, ale jemu chyba chodzilo o kazda losowa bron, Ablo glock, albo deagle, albo m4, albo awp Dobrze rozumiem?
Jak tak to sproboj tak:
Jak tak to sproboj tak:
case KLASA: // Tu wpisz swoja klase { get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32); give_item(id, weaponname); }A na sam poczatek public Odrodzenie(id) to:
new weaponname[33];
#4
Posted 26.09.2010 10:44
proszę kiedyś pisałem all bronie (tylko ilość ammo zmienić) bo to do takiego moda robiłem
lub
Weapon Chance 2.7 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
lub
Weapon Chance 2.7 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Attached Files
#5
Posted 26.09.2010 11:11
Ja mam tak o w klasie
Pod tym jeszcze losowy skill i info ze dostal losową broń i skill. : P
Hardbot jak dodałby przed uzupełnieniem ammo to samo by mu ustawiło, ammo w broni. ;
// Tag Code..
case Nazwa: { strip_user_weapons(id); new randomweapon = random(10); switch(randomweapon) { case 0: give_item(id, "weapon_awp"); case 1: give_item(id, "weapon_m4a1"); case 2: give_item(id, "weapon_galil"); case 3: give_item(id, "weapon_m3"); case 4: give_item(id, "weapon_p90"); case 5: give_item(id, "weapon_famas"); case 6: give_item(id, "weapon_ak47"); case 7: give_item(id, "weapon_aug"); case 8: give_item(id, "weapon_mp5navy"); case 9: give_item(id, "weapon_m249"); } give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_knife"); }
Pod tym jeszcze losowy skill i info ze dostal losową broń i skill. : P
Hardbot jak dodałby przed uzupełnieniem ammo to samo by mu ustawiło, ammo w broni. ;
// Tag Code..
Edited by camilost, 26.09.2010 11:14.
#7
Posted 26.09.2010 11:55
Usuń sobie te co nie masz wgrane (tj. spadochrony)
Spoiler
#8
Posted 26.09.2010 11:58
Yyyy w moim kodzie jest każda broń z wyjątkiem tarczy i noża :< CSW_p228 = 0, CSW_P90 = 29
#9
Posted 26.09.2010 12:01
A u mnie nie ma tylko tarczy A moze i est Peyote to pisal co tam dalem.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users