Fejkowy Nick
DarkGL
24.09.2010
Chce zrobić coś takiego kiedy gracz wlacza tabele z graczami widzi fejkowe nicki :F np. wszyscy mają asd ale gdy ktoś napisze na czacie ma już normalny nick
taki przykład w skrócie w tablic graczy mają być inne nicki niż są naprawdę więc set_user_name odpada
(coś jak fejkowy ping czyli pokazuje ci inny ping ni masz w rzeczywistości )
taki przykład w skrócie w tablic graczy mają być inne nicki niż są naprawdę więc set_user_name odpada
(coś jak fejkowy ping czyli pokazuje ci inny ping ni masz w rzeczywistości )
R3X
24.09.2010
fajny pomysł, trzeba się dowiedzieć skąd tabela bierze dane; jeśli z info gracza to kiepska sprawa i może z orpheu coś zdziałasz; może też brać wartość netname -> pev/entity_get_string
G[o]Q
24.09.2010
z hl sdk masz
// sending just one score makes the hud scoreboard active; otherwise // it is just disabled for single play MESSAGE_BEGIN( MSG_ONE, gmsgScoreInfo, NULL, pl->edict() ); WRITE_BYTE( ENTINDEX(pl->edict()) ); WRITE_SHORT( 0 ); WRITE_SHORT( 0 ); WRITE_SHORT( 0 ); WRITE_SHORT( 0 ); MESSAGE_END();
DarkGL
24.09.2010
goq jeżeli dobrze cie rozumiem chodzi ci o ten "event"
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
ja tam nigdzie nie widzę name :F
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
ja tam nigdzie nie widzę name :F
camilost
27.09.2010
Pewnie register_clcmd("+stats","StopStats" i zwrócić HANDLED, albo coś podobnego?
Pewnie o to mu chodzi...
Pewnie o to mu chodzi...
Ortega
27.09.2010
Nie jest już możliwe zablokowanie wyświetlania tablicy statystyk, ponieważ jest ona przetrzymywana po stronie klienta Również nie możliwe jest edytowanie nazw teamów i nicków graczy. Mimo takich złudnych funkcji w HLSDK, jest to niestety nie możliwe bez edycji klienta gry, a amxx w to nie ingeruje:
gEngfuncs.pfnAddCommand ("+score", IN_ScoreDown); gEngfuncs.pfnAddCommand ("-score", IN_ScoreUp); gEngfuncs.pfnAddCommand ("+showscores", IN_ScoreDown); gEngfuncs.pfnAddCommand ("-showscores", IN_ScoreUp); void IN_ScoreDown(void) { KeyDown(&in_score); if ( gViewPort ) { gViewPort->ShowScoreBoard(); } } void IN_ScoreUp(void) { KeyUp(&in_score); if ( gViewPort ) { gViewPort->HideScoreBoard(); } }
Ortega
27.09.2010
Powinno zadziałać ale chyba nie będzie uwzględniać kombinacji klawiszy i ich odpowiedników z funkcjami typu move.
grankee
28.09.2010
Jest sposób na około. Ustawić nick fejkowy, w tablicy przechowywać prawdziwy, przy każdej potrzebie (zabicie kogoś, zadanie obrażeń, pisanie na czacie itp) na ułamek sekundy zmieniać nick na właściwy po czym nazad na fejkowy.
Trzeba jednak wziąć pod uwagę że to sfałszuje statystyki kto ile gra itp.
Mogą też się pojawić problemy z adminem na nick, vipem, itd
Edited by grankee, 28.09.2010 02:11.
Trzeba jednak wziąć pod uwagę że to sfałszuje statystyki kto ile gra itp.
Mogą też się pojawić problemy z adminem na nick, vipem, itd
Edited by grankee, 28.09.2010 02:11.
camilost
28.09.2010
https://forums.allie...ead.php?t=91360 Skoro można dodać to i pewnie zmienić w DeathMsg nick