←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Fejkowy Nick

Locked

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 24.09.2010

Chce zrobić coś takiego kiedy gracz wlacza tabele z graczami widzi fejkowe nicki :F np. wszyscy mają asd ale gdy ktoś napisze na czacie ma już normalny nick
taki przykład w skrócie w tablic graczy mają być inne nicki niż są naprawdę więc set_user_name odpada
(coś jak fejkowy ping czyli pokazuje ci inny ping ni masz w rzeczywistości )
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 24.09.2010

fajny pomysł, trzeba się dowiedzieć skąd tabela bierze dane; jeśli z info gracza to kiepska sprawa i może z orpheu coś zdziałasz; może też brać wartość netname -> pev/entity_get_string
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 24.09.2010

z hl sdk masz

// sending just one score makes the hud scoreboard active;  otherwise
    // it is just disabled for single play
    MESSAGE_BEGIN( MSG_ONE, gmsgScoreInfo, NULL, pl->edict() );
        WRITE_BYTE( ENTINDEX(pl->edict()) );
        WRITE_SHORT( 0 );
        WRITE_SHORT( 0 );
        WRITE_SHORT( 0 );
        WRITE_SHORT( 0 );
    MESSAGE_END();
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 24.09.2010

goq jeżeli dobrze cie rozumiem chodzi ci o ten "event"
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
ja tam nigdzie nie widzę name :F
Quote

  • +
  • -
grankee's Photo grankee 27.09.2010

Nie prościej zablokować tabele?
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 27.09.2010

tzn. ?
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 27.09.2010

Pewnie register_clcmd("+stats","StopStats" i zwrócić HANDLED, albo coś podobnego?
Pewnie o to mu chodzi...
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 27.09.2010

Nie jest już możliwe zablokowanie wyświetlania tablicy statystyk, ponieważ jest ona przetrzymywana po stronie klienta ;) Również nie możliwe jest edytowanie nazw teamów i nicków graczy. Mimo takich złudnych funkcji w HLSDK, jest to niestety nie możliwe bez edycji klienta gry, a amxx w to nie ingeruje:
gEngfuncs.pfnAddCommand ("+score", IN_ScoreDown);
gEngfuncs.pfnAddCommand ("-score", IN_ScoreUp);
gEngfuncs.pfnAddCommand ("+showscores", IN_ScoreDown);
gEngfuncs.pfnAddCommand ("-showscores", IN_ScoreUp);

void IN_ScoreDown(void)
{
    KeyDown(&in_score);
    if ( gViewPort )
    {
        gViewPort->ShowScoreBoard();
    }
}

void IN_ScoreUp(void)
{
    KeyUp(&in_score);
    if ( gViewPort )
    {
        gViewPort->HideScoreBoard();
    }
}
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 27.09.2010

Powinno zadziałać ale chyba nie będzie uwzględniać kombinacji klawiszy i ich odpowiedników z funkcjami typu move.
Quote

  • +
  • -
grankee's Photo grankee 28.09.2010

Jest sposób na około. Ustawić nick fejkowy, w tablicy przechowywać prawdziwy, przy każdej potrzebie (zabicie kogoś, zadanie obrażeń, pisanie na czacie itp) na ułamek sekundy zmieniać nick na właściwy po czym nazad na fejkowy.
Trzeba jednak wziąć pod uwagę że to sfałszuje statystyki kto ile gra itp.
Mogą też się pojawić problemy z adminem na nick, vipem, itd
Edited by grankee, 28.09.2010 02:11.
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 28.09.2010

https://forums.allie...ead.php?t=91360 Skoro można dodać to i pewnie zmienić w DeathMsg nick ^^
Quote
Locked