Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

"Coś" za zabicie


  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2,178
Offline

Posted 19.09.2010 20:22

Witam.
Jak zrobić żeby dana klasa za zabicie dostawała np. HE ?
Próbowałem dodać w public add_barbarian_bonus(id)
to

if (player_class[id] == klasa)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}

Działa, ale pokazuje w prawym górnym rogu że zabito 2x + nie można kupić granata wtedy :/


+
  • +
  • -
  • 1

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 19.09.2010 20:36

W:

    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
if (player_class[kid] == klasa) // Tutaj Twoja funkcja.
fm_give_item(kid, "weapon_hegrenade") // Tutaj Twoja funkcja.
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


Tą funkcje znajdziesz w DeathMsg.

Edited by Screeaam..., 19.09.2010 20:37.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users