Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

[CoD QTM] Item na runde?


  • This topic is locked This topic is locked
26 replies to this topic

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

  • Reputacja: 130
    Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 18.09.2010 20:21

Witam

Mam pewien dziwny problem. Chodzi o własne itemy. Zrobiłem sobie 3 nowe itemki. Ale one działają tylko na 1 rundę.

Np. Zrobiłem item Potega.

	"Modul odrzutowy",//28
"Potega"


	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Cicho biegasz, mniejsza grawitacja, 1/LW na zabicie ze Scouta."


		case 29:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_gravity(id, 0.4);
set_user_footsteps(id, 1);
}


Tak to wygląda. I jeszcze mam problem by zrobić ten item 1/1-1/4. Może ktoś pomóc i powiedzieć co tu jest źle? Najlepiej jak by ktoś napisał jak to się robi. I jeszcze bym prosił o zrobienie sklepiku. .SMA w załączniku!

Attached Files


Znany jako oeN.


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

  • Reputacja: 434
    Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Posted 18.09.2010 22:05

Musisz dodać opcje itemów w public Odrodzenie(id), aby dawało co każdy spawn :)

Dodano 18 wrzesień 2010 - 23:06:
Dodaj sobie przed końcem:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
                        give_item(id, "weapon_scout");
                        set_user_gravity(id, 0.4);
                        set_user_footsteps(id, 1);
                }

  • +
  • -
  • 1

#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 130
    Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 19.09.2010 11:59

Dzięki! Leci reput! Czekam na dalsze wypowiedzi.

Chciał bym jeszcze by ktoś zrobił listę mocy przedmiotów. Typu Nieśmiertelność, hp, nie skończona amunicja, noclip, zabieranie kasy ITP.

Każda wypowiedź nagrodzona + !

Dodano 20 wrzesień 2010 - 16:40:
Refresh!

Jeszcze bym prosił jak zrobić item który dodaje do statystyk?

Edited by Blood Angel, 19.09.2010 12:03.

Znany jako oeN.


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

  • Reputacja: 434
    Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Posted 20.09.2010 18:39

Chciał bym jeszcze by ktoś zrobił listę mocy przedmiotów. Typu Nieśmiertelność, hp, nie skończona amunicja, noclip, zabieranie kasy ITP.

Jak mają działać te itemy dokładniej?

Bo funkcje jakie są to ci mogę napisać. ; ]
  • +
  • -
  • 0

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 130
    Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 20.09.2010 19:36

Opiszę ci to w przedmiotach.

Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip

Amunicja:
Nie skończoność amunicji.

Bank:
Co rundę dostajemy 3000$ kasy.

Ring of Invisiblity:
Niewidzialność ( to umie) i 5hp (tak jak stalker na Diablo)

Nożownik:
Nóż zadaje +200 obrażeń.

Potęga:
Masz mniejszą grawitację, cicho biegasz, masz 1/1 - 1/4 szans na zabicie z Scout.

Marycha:
Ulecza 50hp co 5s.

Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.

I czy można zrobić takie coś że wybrana klasa lub item ma swój własny model broni/wyglądu?

Mam jeszcze problem. Bo coś mi się zepsuło i teraz można zmieniać ciągle klasy nie trzeba czekać na koniec rundy.

Dodano 21 wrzesień 2010 - 18:57:
Teraz zostały tylko te komendy... Pomoże ktoś?

Attached Files


Edited by Blood Angel, 20.09.2010 19:39.

Znany jako oeN.


#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 94
    Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 21.09.2010 21:06

Bank:

W public Odrodzenie(id)
Pod tym:
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
                informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
To:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //W miejsce XX Case tego itemu
           
                cs_get_user_money(id) + 16000;
Mysle, ze opis i nazwe itemu umiesz zrobic sam.

Marycha:
Pod:
#define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
Dajesz:
#define ZADANIE_MARYCHA 736 // Liczby nie jestem pewien
W public client_connect(id):
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);
W public client_disconnect(id)
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);

Robisz:
public Marycha(id)
{
	id -= ZADANIE_MARYCHA;
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	set_task(5.0, "Marycha", id+ZADANIE_MARYCHA);
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	new health = get_user_health(id);
	new new_health = (health+50<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+50:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
	set_user_health(id, new_health);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W DajPrzedmiot:
case X: // W miejsce X twoj case !!
		{
			set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_MARYCHA);
		}

Edited by Pawex, 23.09.2010 14:50.

  • +
  • -
  • 2

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

  • Reputacja: 434
    Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Posted 21.09.2010 21:20

id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;

pewno? :P
  • +
  • -
  • 1

#8 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 130
    Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 23.09.2010 14:23

Ktoś ma dalsze propozycje??

Znany jako oeN.


#9 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 94
    Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 23.09.2010 14:36

Lopsz, zapomnialem tego zmieniac :P Robilem na podstawie tego wlasnie kodu i wyszlo to na jaw :o

Nozownik:
W public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX && weapon == CSW_KNIFE) //W miejsce XX Case tego itemu
{
		damage+=200;
}
A jak nie zadziala to:
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{

		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX ) //W miejsce XX Case tego itemu
			damage+=200);
	}

Edited by Pawex, 23.09.2010 14:50.

  • +
  • -
  • 1

#10 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 130
    Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 24.09.2010 16:33

Coś jeszcze?

Dodano 24 wrzesień 2010 - 20:22:
Zostało tylko to:

Duszek:
Po kliknięciu E mamy przez 5s No-Clip

Amunicja:
Nie skończoność amunicji.

Hit4u:
Po kliknięciu E mamy Godmode przez 5s.

Znany jako oeN.


#11 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 94
    Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 24.09.2010 21:19

Zostaly te najtrudniejsze... Jutro moze postaram sie cos wykombinowac z Nieskonczonym ammo.
  • +
  • -
  • 0

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

  • Reputacja: 434
    Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Posted 24.09.2010 21:38

Bank:

cs_get_user_money(id) + 16000;

jesteś tego pewny? xdd...
cs_set_user_money raczej... i nie + 16000 tylko od razu 16000.

Dodano 24 wrzesień 2010 - 22:55:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktosiek"

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))		return FMRES_IGNORED;	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NRITEMU && button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][1] > 0)
	{
		set_user_godmode(id,1);
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;		set_task(5.0, "godOFF", id);
	}
}

public Odrodzenie(id) {
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NRITEMU)		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1;
}

public DajPrzedmiot(id, przedmiot) {

	switch(przedmiot)
	{
		case blabla: Costam;
		case NRITEMU:		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1;
	}
}


public godOFF(id)
{
	if(is_user_connected(id)		set_user_godmode(id,0);
}
Zrób mu ktoś z tego tutka albo dodaj do sma ... ;P


  • +
  • -
  • 1

#13 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 94
    Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 24.09.2010 22:47

Jak mu zostanie pare tysiecy, to sie chyba nie obrazi co? :P
  • +
  • -
  • 0

#14 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 130
    Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 25.09.2010 07:59

Wolałbym jak by ktoś dał do .sma xD

A z tą kasą to dokładnie miało być tak:

			cs_set_user_money(id, 5000);

Attached Files


Edited by Blood Angel, 25.09.2010 08:23.

Znany jako oeN.


#15 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

  • Reputacja: 434
    Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Posted 25.09.2010 12:54

Bank:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
		cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 3000);
Tak według opisu jak ma działać item (W public Odrodzenie).
  • +
  • -
  • 1

#16 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 94
    Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 25.09.2010 13:20

Up, a nie prosciej tak:
cs_set_user_money(id, 16000);
?? i co runde bedzie mial 16k
  • +
  • -
  • 0

#17 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

  • Reputacja: 434
    Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Posted 25.09.2010 14:29

Poczytaj jak ma działać item...
  • +
  • -
  • 0

#18 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 94
    Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 25.09.2010 15:24

Pomylilo mi sie z pw...

Edited by Pawex, 25.09.2010 15:25.

  • +
  • -
  • 0

#19 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 130
    Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Posted 25.09.2010 19:37

Jest możliwość zrobienia itemu/mocy że po wciśnięci E lub po zabiciu gracz wybucha i zadaje XXX obrażeń? Obrażenia można zmienić i jeszcze zasięg żeby też można było.

Znany jako oeN.


#20 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 94
    Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 25.09.2010 19:44

Jest juz taki poradnik: [QTM COD:MW Mod] Klasa Wybuchowa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In