←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[CoD] Obbicie pocisku

Zablokowany

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 14.09.2010

Witam jak zrobić aby dna klasya miała np,. 1/2 sznas na odibice pociksu?
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 15.09.2010

w TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
			return HAM_SUPERCEDE;
Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1] :P
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d
Odpowiedz

  • +
  • -
Crew - zdjęcie Crew 15.09.2010

w TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
                        return HAM_SUPERCEDE;

Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d


Ale on chce zeby klasa miala taka zdolnosc a nie zeby to byl item
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 15.09.2010

To niech zmieni? Ja mu podałem jak zrobićtakie coś ; ]

if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(1) == 1)
                        return HAM_SUPERCEDE;
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 15.09.2010

dzięki oczywiscie plusik. A jak chce dac 1/3 szans na odbicie pocisku to :
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(3) == 1)
                        return HAM_SUPERCEDE;
Tak dac?

Dodano 15 wrzesień 2010 - 10:49:

Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]


I o co z tym chodzi :D ?
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 15.09.2010

1. random(2) - zalicza 0,1,2 czyli 3 cyfry ;]
2. To do itemu ;]
Odpowiedz
Zablokowany