[CoD] Obbicie pocisku
camilost
15.09.2010
w TakeDamage
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) return HAM_SUPERCEDE;Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d
Crew
15.09.2010
w TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
Wtedy możesz dać losowe nawet i w opisie - LW ; d
Ale on chce zeby klasa miala taka zdolnosc a nie zeby to byl item
camilost
15.09.2010
To niech zmieni? Ja mu podałem jak zrobićtakie coś ; ]
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(1) == 1) return HAM_SUPERCEDE;
ric0
15.09.2010
dzięki oczywiscie plusik. A jak chce dac 1/3 szans na odbicie pocisku to :
Dodano 15 wrzesień 2010 - 10:49:
I o co z tym chodzi ?
if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(3) == 1) return HAM_SUPERCEDE;Tak dac?
Dodano 15 wrzesień 2010 - 10:49:
Nie zapomnij dodać w DajPrzedmiot case NR.ITEMU:, wartości i_p_g[id][1]
I o co z tym chodzi ?