←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[CoD] XP za Demage

Zablokowany

  • +
  • -
Scoti - zdjęcie Scoti 14.09.2010

Witam. Mam taki problem z CoD Modem. Gdy strzelam przeciwnika dodaje mi xp. Jak to wyłączyć? Dam +.
Odpowiedz

Waski - zdjęcie Waski 14.09.2010

Daj *.sma!!
Odpowiedz

Jagoda - zdjęcie Jagoda 14.09.2010

Nie jestem pewna ale powinno dzialac
Szukasz

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zamieniasz na

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>x)
{
damage-=x;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

x = ilosc dmg jeśli nic to chyba 0 :D
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 14.09.2010

@UP bad : P

public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        new damage = read_data(2);
        if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
                Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
        SprawdzPoziom(attacker);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

Jagoda - zdjęcie Jagoda 15.09.2010

Prawie niczym sie nie ruzni bocie :D
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 15.09.2010

public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        new damage = read_data(2);
        if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
                Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
        
        if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
        {
                while(damage>x)
                {
                        damage-=x;
                        doswiadczenie_gracza[attacker]++;
                }
        }
        SprawdzPoziom(attacker);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
-->
public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        new damage = read_data(2);
        if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
                Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
        SprawdzPoziom(attacker);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
No wiesz ja jakoś widzę 'rużnicę'. I autor tematu nie chciał, że za więcej dmg ma się dostawać EXP tylko to wyłączyć : P

Można jeszcze z tej funkcji usunąć: SprawdzPoziom(attacker);, bo po co ma sprawdzać skoro nic nie dodało ;d
Użytkownik camilost edytował ten post 15.09.2010 17:01
Odpowiedz
Zablokowany