←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodawanie elementow na mape

Zablokowany

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 13.09.2010

Czy da sie w pluginie dodac np jakis model zeby pojawil sie w danym miejscu na mapie?
Odpowiedz

  • +
  • -
kyku - zdjęcie kyku 13.09.2010

tak, tworzysz byt np. info_target, ustawiasz mu model i ewentualnie size, movetype itp.

13 wrzesień 2010 - 14:39:
taki przyklad
new origin[3],Float:fOrigin[3],ent
		ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))
		set_pev(ent,pev_classname,"paczka")
		
		get_user_origin(id,origin,3)
		IVecFVec(origin,fOrigin)
		fOrigin[2]+=30.0;
		
		set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL)

		new Float:maxs[3] = {12.59, 12.35, 51.03}
		new Float:mins[3] = {-10.22, -15.89, 0.0}//-11.23 
		engfunc(EngFunc_SetSize, ent, mins,maxs)
		
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE);
stawia byt (twój "model") tam gdzie celujesz
Odpowiedz
Zablokowany