Witam, mam pytanie dotyczace elementow func_button, czy kazdy przycisk ma staly kod ?
Uzylem meel ale raz dziala, raz nie...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Numer ent
Temat rozp. Pittero, 13.09.2010 13:25
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.09.2010 13:25
#2
Napisano 13.09.2010 13:53
o jakim stalym kodzie mowisz? ID entity ? te standardowe na mapie powinny miec stale
13 wrzesień 2010 - 15:10:
13 wrzesień 2010 - 15:10:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "kyku" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("sprawdz_id", "sprawdz_id"); register_cvar("usun_ent", "0");// cvarem usun_ent ID_BYTU ustawiasz jaki ma byc usuniety przy zaladowaniu mapy new id=get_cvar_num("usun_ent"); if(is_valid_ent(id)) remove_entity(id); } public sprawdz_id(id){ new ent, body; get_user_aiming(id, ent, body, 9999); if(is_valid_ent(ent)){ client_print(id, print_chat, "ID Bytu na ktory celujesz to: %d", ent); client_print(id, print_chat, "Wpisz w konsoli amx_cvar usun_ent %d by kasowalo go przy kazdym wlaczeniu mapy", ent); } }Try
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych