new randomlocation[3]; new endrandomlocation[3]; get_user_origin(id, randomlocation, 3); get_user_origin(id, endrandomlocation, 0); endrandomlocation[2] = endrandomlocation[2] + 200; randomlocation[2] = randomlocation[2] + 100; for (new i=0; i<SAMOLOT; i++) { new Float:LocVec[3]; IVecFVec(randomlocation, LocVec); new Float:EndVec[3]; IVecFVec(endrandomlocation, EndVec); bombs[i] = create_entity("info_target"); if (!bombs[i]) return PLUGIN_HANDLED; entity_set_string(bombs[i], EV_SZ_classname, "Samolot"); entity_set_edict(bombs[i], EV_ENT_owner, id); entity_set_int(bombs[i], EV_INT_solid, 1); entity_set_int(bombs[i], EV_INT_movetype, 6); entity_set_model(bombs[i], samolot); entity_set_origin(bombs[i], LocVec); entity_set_vector(bombs[i], EV_VEC_velocity, EndVec); DispatchSpawn(bombs[i]); } return PLUGIN_CONTINUE;
i probuje ustawic zeby samolotporuszala sie z miejsca gdzie lapie celnownik ( origin 3 ) + na osi z w gore ciut
do miejsca nad moja glowa
mam ladnie ustawione i samolot porusza sie ciut inaczej leci gdzies tam po lini prostej obok mnie i mocno opada i ginie przy okazji po jakims czasie...
nie umiem tymi entami sie bawic pomoze mi ktos ?
Użytkownik CeLeS edytował ten post 12.09.2010 17:12