←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

poruszanie sie enta

Zablokowany

  • +
  • -
CeLeS - zdjęcie CeLeS 12.09.2010

witam mam encika

new randomlocation[3]; 
    new endrandomlocation[3]; 
     
    get_user_origin(id, randomlocation, 3); 
    get_user_origin(id, endrandomlocation, 0); 
    endrandomlocation[2] = endrandomlocation[2] + 200;
    randomlocation[2] = randomlocation[2] + 100;
     
    for (new i=0; i<SAMOLOT; i++) 
    {            
        new Float:LocVec[3]; 
        IVecFVec(randomlocation, LocVec); 
         
        new Float:EndVec[3]; 
        IVecFVec(endrandomlocation, EndVec); 
         
        bombs[i] = create_entity("info_target"); 
        if (!bombs[i]) 
            return PLUGIN_HANDLED; 
         
        entity_set_string(bombs[i], EV_SZ_classname, "Samolot");  
        entity_set_edict(bombs[i], EV_ENT_owner, id); 
        entity_set_int(bombs[i], EV_INT_solid, 1); 
        entity_set_int(bombs[i], EV_INT_movetype, 6); 
        entity_set_model(bombs[i], samolot);    
        entity_set_origin(bombs[i], LocVec); 
        entity_set_vector(bombs[i], EV_VEC_velocity, EndVec);           
        DispatchSpawn(bombs[i]); 
        } 
     
    return PLUGIN_CONTINUE; 

i probuje ustawic zeby samolotporuszala sie z miejsca gdzie lapie celnownik ( origin 3 ) + na osi z w gore ciut
do miejsca nad moja glowa ;P

mam ladnie ustawione i samolot porusza sie ciut inaczej leci gdzies tam po lini prostej obok mnie i mocno opada i ginie przy okazji po jakims czasie...
nie umiem tymi entami sie bawic pomoze mi ktos ?
Użytkownik CeLeS edytował ten post 12.09.2010 17:12
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 14.09.2010

entity_set_int(bombs[i], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
Odpowiedz
Zablokowany