Po wielu wymęczeniach kodu, w końcu udało mi się uzyskać pożądany efekt Plugin ten podmienia najefektywniej pliki na serwerze. Mówiąc prościej, możecie uzyskać najlepszy do tej pory efekt, przy tym nie zżerający dużej ilości zasobów serwera.
Ważne: Nazwa nowego pliku nie może być dłuższa niż nazwa podmienianego pliku.
Po odpaleniu pierwszy raz pluginu, stworzy się folder w /configs/ o nazwie advreplacer z plikiem standardowym AFR.ini
Po dodaniu nowych ścieżek plików do podmiany należy zrobić restart aplikacji HLDS
Wymaga modułu Orpheu.
Sygnaturę modString wrzucamy do /configs/orpheu/memory/
Reszta standardowo.
Orpheu
Struktura pliku ini, w którym ustalamy co ma podmienić na co.
"sciezka_do_pliku_ktory_chcemy_podmienic"[SPACJA]"sciezka_pliku_ktry_ma_byc_zastepczym"[SPACJA]"[PARAMETR]"
*[SPACJA] - robimy spację
*[PARAMETR] - m ( czyli modele oraz sprite'y ), s ( czyli dźwięki ), e ( czyli pliki generic )
przykład:
"v_m4a1.mdl" "v_m4a3.mdl" "m"
Ścieżki plików można uzyskać poprzez 'deassembling' biblioteki gry, mp.dll
Załączone pliki
-
modString.rar 163 bajtów
559 Ilość pobrań
-
Adv_file_replacer.sma 1,59 KB
609 Ilość pobrań
Adv_file_replacer.amxx -
Adv_file_replacer.amxx 4,07 KB
70 Ilość pobrań
Użytkownik Ortega edytował ten post 12.09.2010 15:56