Pytanie na początku każdej rundy
Złotówka
11.09.2010
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić takie coś, że:
Przy każdej nowej rundzie, wyskakuje "Menu"
Chcesz dodatkowe HP?
1. Tak
2. Nie
Jeśli gracz wybierze Tak to
Dostaje 200HP + Napis na czacie ( To umiem zrobić więc nie musicie pisać )
A jeśli wybierze Nie to nie dostaje nic i jest napis.
Bardziej mi chodzi o funkcje, żeby takie menu wyskakiwało podczas każdej rundy i jedna z funkcji dawała dodatek a druga nie.
I żeby pod koniec każdej rundy resetowało HP do standardu, czyli do 100 HP.
Dam +
Użytkownik Znak Zapytania? edytował ten post 11.09.2010 17:29
Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić takie coś, że:
Przy każdej nowej rundzie, wyskakuje "Menu"
Chcesz dodatkowe HP?
1. Tak
2. Nie
Jeśli gracz wybierze Tak to
Dostaje 200HP + Napis na czacie ( To umiem zrobić więc nie musicie pisać )
A jeśli wybierze Nie to nie dostaje nic i jest napis.
Bardziej mi chodzi o funkcje, żeby takie menu wyskakiwało podczas każdej rundy i jedna z funkcji dawała dodatek a druga nie.
I żeby pod koniec każdej rundy resetowało HP do standardu, czyli do 100 HP.
Dam +
Użytkownik Znak Zapytania? edytował ten post 11.09.2010 17:29
Kusek
11.09.2010
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_logevent("menu", 2, "1=Round_Start")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yChcesz dodatkowe HP","wybor_menu")
menu_additem(menu,"\wTak","0",0)
menu_additem(menu,"\wNie","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 0: {
set_user_health(id,200)
client_print(id, print_chat, "To umiem zrobic wiec nie musicie pisac ");
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Nie to nie, lazki bez");
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Zaraz dam edit'a
Użytkownik Frajer edytował ten post 11.09.2010 17:47
Złotówka
11.09.2010
A jeśli chce, żeby pod 1. Tak był kod z public Moja_Funkcja()
Daje w case po prostu
Moja_Funkca() ?
Będzie się resetowało po rundzie, czy nie jak tak zrobie?
Daje w case po prostu
Moja_Funkca() ?
Będzie się resetowało po rundzie, czy nie jak tak zrobie?
Vertricus
11.09.2010
dla logevent id = 0 czyli błąd :}
Trza pętlę od 1-32 i sprawdzic czy is_user_alive bądź get_players
Trza pętlę od 1-32 i sprawdzic czy is_user_alive bądź get_players
Złotówka
11.09.2010
Wrzuciłem na Serwer, Twoją wersje (Kilka postów wyżej) zmieniam mapę, a menu się nie wyświetla, Restart Round - to samo menu nie ma
Kompiluje się bez żadnych błędów.
Kompiluje się bez żadnych błędów.
Kusek
11.09.2010
czyli tutaj dać trzeba
to
jaką pętle?
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
to
if(!is_user_alive(id))
jaką pętle?
to ma być tam 2 czy 0 bo nie zrozumiałem twej wypowiedzidla logevent id = 0 czyli błąd :}
hardbot 11.09.2010
cvar: amx_ile_dac_hp "200" //Standard 200
Użytkownik hardbot edytował ten post 11.09.2010 18:31
Spoiler
Użytkownik hardbot edytował ten post 11.09.2010 18:31
Kusek
11.09.2010
tylko hard, on chce dodać swoją funkcje
spróbuj dać tak
P.S. Hard, dlaczego ty używasz starego menu?
Użytkownik Frajer edytował ten post 11.09.2010 18:36
spróbuj dać tak
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("StartMenu","1.2","[H]ARDBO[T]&Frajer");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "menu", 1);
}
public menu(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create("\yChcesz dodatkowe HP","wybor_menu")
menu_additem(menu,"\wTak","0",0)
menu_additem(menu,"\wNie","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 0: {
Twoja_Funkcja(id)
}
case 1: {
Twoja2_Funkcja(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
P.S. Hard, dlaczego ty używasz starego menu?
Użytkownik Frajer edytował ten post 11.09.2010 18:36
Złotówka
11.09.2010
hardbot, Twoje też się nie wyświetla ;/
11 wrzesień 2010 - 19:37:
Error: Undefined symbol "RegisterHam" on line 8
Frajer nie działa kompilacja
11 wrzesień 2010 - 19:37:
Error: Undefined symbol "RegisterHam" on line 8
Frajer nie działa kompilacja
Kusek
11.09.2010
mi tam nie wali errorami, weź teraz bo wcześniej nie było includa hansandwich
G[o]Q
11.09.2010
if(!is_user_alive(player))
hardbot sprawdzasz czy gracz jest martwy i jesli tak to mu pokazujesz menu usuncie sobie "!" i po krzyku