[COD] Apteczki, Miny, Dynamity, Rakiety
TypeR
07.09.2010
Witam.
Czy jest możliwość przepisania 1 klasie np. Min i rakiet? Bo na razie wygląda to tak że te przedmioty są na klawiszu E. Przepisać przedmiot w .sma umiem ale chodzi mi o to abym mógł mieć to i to. Nagrodzę +
EDIT: Wie ktoś co należy dopisać danej klasie aby blokowało jej dawanie na początku rundy USP w CT i Glocka w TT?
EDIT2: Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniala , Wie ktoś gdzie dokładnie zmienić w apteczce abym mógł użyć pare razy jej a nie 1? Chodzi mi o Item który się dropi i jak zrobić aby przy przepisaniu dostawałem apteczkę (drop) a nie tą od medyka co na ziemi się kładzie
Edited by TypeR, 07.09.2010 19:12.
Czy jest możliwość przepisania 1 klasie np. Min i rakiet? Bo na razie wygląda to tak że te przedmioty są na klawiszu E. Przepisać przedmiot w .sma umiem ale chodzi mi o to abym mógł mieć to i to. Nagrodzę +
EDIT: Wie ktoś co należy dopisać danej klasie aby blokowało jej dawanie na początku rundy USP w CT i Glocka w TT?
EDIT2: Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniala , Wie ktoś gdzie dokładnie zmienić w apteczce abym mógł użyć pare razy jej a nie 1? Chodzi mi o Item który się dropi i jak zrobić aby przy przepisaniu dostawałem apteczkę (drop) a nie tą od medyka co na ziemi się kładzie
Edited by TypeR, 07.09.2010 19:12.
Starozytny 07.09.2010
Rakiety:
Miny:
Dynamity:
Apteczki:
tam gdzie "x" wpisujesz liczbe ;]
ilosc_rakiet_gracza[id] = X;
Miny:
ilosc_min_gracza[id] = X;
Dynamity:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = X;
Apteczki:
ilosc_apteczek_gracza[id] = X;
tam gdzie "x" wpisujesz liczbe ;]
hardbot 07.09.2010
Chodzi ci o taką apteczkę żeby ją ktoś podniósł i w trakcie tego znikła i dała danemu playerowi ileś +HP
Co do min i rakiet chcesz te dwie moce na oddzielny klawisz np: E i R coś takiego?
co do blokowania USP i GLOCKA to
znajdź to i usuń
jeśli to nie podziała wgraj ten plugin R3Xa
Edited by hardbot, 07.09.2010 19:50.
Co do min i rakiet chcesz te dwie moce na oddzielny klawisz np: E i R coś takiego?
co do blokowania USP i GLOCKA to
znajdź to i usuń
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
jeśli to nie podziała wgraj ten plugin R3Xa
Attached Files
Edited by hardbot, 07.09.2010 19:50.
TypeR
07.09.2010
Więc tak:
z rakietami chodzi mi to co powiedział hardbot nie to co Starożytny, chce mieć na 2 klawiszach, bo ilość potrafię przepisać.
APTECZKI
Chodzi mi o przepisanie apteczek ale takich jak się dostaje po zabiciu czyli na klawisz E, nie takie jak ma medyk. Normalnie jest tylko 1 a chciałbym więcej
Co do Glocka i USP przetestuje
Lecą plusiki dla was za pomoc.
EDIT: Niestety nie działa to z Glockiem u USP, chyba przetestuje to od R3X'a
EDIT2: Plugin R3X'a blokuje tylko w TT? Edit: Ok poradziłem sobie
A jest możliwość aby blokować te pistolety w danej klasie a nie wszystkim?
Edited by TypeR, 07.09.2010 20:30.
z rakietami chodzi mi to co powiedział hardbot nie to co Starożytny, chce mieć na 2 klawiszach, bo ilość potrafię przepisać.
APTECZKI
Chodzi mi o przepisanie apteczek ale takich jak się dostaje po zabiciu czyli na klawisz E, nie takie jak ma medyk. Normalnie jest tylko 1 a chciałbym więcej
Co do Glocka i USP przetestuje
Lecą plusiki dla was za pomoc.
EDIT: Niestety nie działa to z Glockiem u USP, chyba przetestuje to od R3X'a
EDIT2: Plugin R3X'a blokuje tylko w TT? Edit: Ok poradziłem sobie
A jest możliwość aby blokować te pistolety w danej klasie a nie wszystkim?
Edited by TypeR, 07.09.2010 20:30.
hardbot 07.09.2010
pewnie chodzi ci o Klasę Ninje zgadłem ()
jasne że się da (mam taką nadzieję)
Tam gdzie piszę Jakaś_Klasa to sobie wpisz ją i przetestuj
jasne że się da (mam taką nadzieję)
Tam gdzie piszę Jakaś_Klasa to sobie wpisz ją i przetestuj
Spoiler
camilost
08.09.2010
Możesz zmienić klawisz na którym używa się skilla (IN_RELOAD) (IN_USE), albo zrobić tak że jeśli ma miny nie można użyć rakiet, jeśli już użyjesz wszystkie miny, wtedy możesz użyć rakiet.
np.
W StworzRakiete(id)
Edited by camilost, 08.09.2010 11:20.
np.
W StworzRakiete(id)
if(ilosc_min_gracza[id] > 0) return;lub W np. PostawMine(id)
if(ilosc_rakiet_gracza[id] > 0) return;
Edited by camilost, 08.09.2010 11:20.
hardbot 08.09.2010
chyba chłopie
if(get_user_button(id) == IN_USE) ilosc_min_gracza[id] = 1;
if(get_user_button(id) == IN_RELOAD) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
if(get_user_button(id) == IN_USE) ilosc_min_gracza[id] = 1;
if(get_user_button(id) == IN_RELOAD) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
TypeR
08.09.2010
To z minami itp testuje.
Tylko mam problem z tym pluginem od hardbota, nie chce go skompilować, wyskakuje coś z "klasa_gracza" jak byś mógł to możesz skompilować tak jak jest, na klase Szturmowiec. "+" dla was
EDIT: A da się przepisać na klawisz który np. nie ma funkcji bo tutaj widze IN_USE czyli E i IN_RELOAD czyli R
EDIT2: Niestety nie działa z tym IN_, w ogóle nie ma reakcji.
Edited by TypeR, 08.09.2010 13:18.
Tylko mam problem z tym pluginem od hardbota, nie chce go skompilować, wyskakuje coś z "klasa_gracza" jak byś mógł to możesz skompilować tak jak jest, na klase Szturmowiec. "+" dla was
EDIT: A da się przepisać na klawisz który np. nie ma funkcji bo tutaj widze IN_USE czyli E i IN_RELOAD czyli R
EDIT2: Niestety nie działa z tym IN_, w ogóle nie ma reakcji.
Edited by TypeR, 08.09.2010 13:18.
hardbot 08.09.2010
tylko ja ci coś źle to podałem bo przez te guziki dostaniesz po jednej minie i rakiecie
to dodaj jak napiszę
new button; na samą górę kodu tzn. Zmienna
potem
do danej klasy i testuj
to dodaj jak napiszę
new button; na samą górę kodu tzn. Zmienna
potem
button = get_user_button(id);
if(button != IN_USE)
StworzApteczke(id);
if(button != IN_RELOAD)
StworzRakiete(id);
do danej klasy i testuj
TypeR
08.09.2010
Czekaj bo jakoś nie rozumiem. Mam mój kod czyli:
Podałeś mi:
To co ty mi podałeś mam dokleić do mojej klasy?
case Szturmowiec: { give_item(id, "weapon_sg552"); give_item(id, "weapon_p90"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70); ZmienUbranie(id, 0); ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; }
Podałeś mi:
button = get_user_button(id); if(button != IN_USE) StworzApteczke(id); if(button != IN_RELOAD) StworzRakiete(id);
To co ty mi podałeś mam dokleić do mojej klasy?
hardbot 08.09.2010
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
ZmienUbranie(id, 0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
button = get_user_button(id);
if(button != IN_USE)
StworzApteczke(id);
if(button != IN_RELOAD)
StworzRakiete(id);
}
TypeR
08.09.2010
Za nic nie mogę skompilować tego skryptu ;/, Tak samo z tym skryptem na blokowanie broni danej klasie co mi podasełałeś. Załączam .sma
Attached Files
TypeR
08.09.2010
Zrobiłem tak jak napisałeś, tzn dodałem i pisze mi np. "masz jeszcze 2 apteczki, rakiety działają ale apteczki ani na E ani na R ;/
EDIT: Zapomniałem dopisać
EDIT2: Pokombinowałem jeszcze z zmianą na miny ale i tak nie działa, chyba nie da się mieć Min i Rakiet w tym samym momencie ;/. To jeszcze te blokowanie broni. Nie idzie skompilować skryptu ;/
Edited by TypeR, 09.09.2010 14:31.
EDIT: Zapomniałem dopisać
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;Ale itemki dalej mam na tym samym klawiszu ;/ Apteczka i Rakieta włączają mi się jak nacisne E w tym samym czasie
EDIT2: Pokombinowałem jeszcze z zmianą na miny ale i tak nie działa, chyba nie da się mieć Min i Rakiet w tym samym momencie ;/. To jeszcze te blokowanie broni. Nie idzie skompilować skryptu ;/
Edited by TypeR, 09.09.2010 14:31.
camilost
09.09.2010
chyba chłopie
if(get_user_button(id) == IN_USE) ilosc_min_gracza[id] = 1;
if(get_user_button(id) == IN_RELOAD) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
Chyba nie, sam nie wiesz co piszesz i się rzucasz. ; ] Ja mu napisałem rozwiązanie... Masz rakiety i miny możesz zrobić tak że najpierw wystrzeli rakiety, później jak 0 rakiet: podkłada miny.
W public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) , jest UżyciePrzedmiotu (Emit dźwięku klawisza USE ;])
public UzyjPrzedmiotu(id)
I tam masz np.
if(ilosc_apteczek_gracza[id]>0) StworzApteczke(id);Zamieniasz na
if(ilosc_apteczek_gracza[id] > 0 && ilosc_min_gracza[id] == 0 && itd...) StworzApteczke(id);
Wtedy jeśli masz miny nie podłożysz apteczkę tylko pierw minę. Musisz to zrobić logicznie i wogóle. swoich upodobań.
@WAŻNE: Jeśli dasz apteczki > 0 a min == 0. To w sprawdzeniu PostawMine(id), również musisz sprawdzić ile ma apteczek.
PS. Hardbot przejrzyj całe .sma a nie nowe zbędne rozwiązania mu podajesz.
Edited by camilost, 09.09.2010 14:51.
TypeR
09.09.2010
ok, przetestuje rozwiązanie Camilost'a
Hardbot podał mi blokowanie broni:
Zmodyfikowany na blokowanie broni danej klasie jest, problem tkwi w tym że nie mogę tego skompilować.
Wytłumaczy ktoś czemu nie działa (może jakiś błąd widzi) albo skompiluje na klasę szturmowiec?
Hardbot podał mi blokowanie broni:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "BlockWeapon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new bool:gbTouched[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_usp", "fwTouch")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_glock18", "fwTouch")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn")
}
public fwTouch(ent, id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return HAM_IGNORED;
}
if(klasa_gracza[id] == Jakas_Klasa)
{
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname, szClass, 31);
new iTeam;
if(szClass[7] == 'g')
{
iTeam = 1;
}
else
{
iTeam = 2;
}
if(_:cs_get_user_team(id) == iTeam && !gbTouched[id])
{
gbTouched[id] = true;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return HAM_SUPERCEDE;
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn(id)
{
if(klasa_gracza[id] == Jakas_Klasa) gbTouched[id] = false;
}
Zmodyfikowany na blokowanie broni danej klasie jest, problem tkwi w tym że nie mogę tego skompilować.
Wytłumaczy ktoś czemu nie działa (może jakiś błąd widzi) albo skompiluje na klasę szturmowiec?
CSVision
09.09.2010
masz tutaj co do broni
jesli nie chcesz aby klasa powiedzmy ninja dostawala glocka,usp zalezy gdzie jest zrob tak
case klasa:
{
strip_user_weapons(id); to jest odpowiedzialne za zablokowanie broni ze spawna
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_tmp");
}
taki malutki przyklad
jesli nie chcesz aby klasa powiedzmy ninja dostawala glocka,usp zalezy gdzie jest zrob tak
case klasa:
{
strip_user_weapons(id); to jest odpowiedzialne za zablokowanie broni ze spawna
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_tmp");
}
taki malutki przyklad
TypeR
09.09.2010
Mam
i dodaje
czyli wygląda to tak
Jeżeli chce zablokować USP. i znów nie kompiluje ;/. pisze coś o button. Przepraszam was ale nie rozumiem tego z dodawaniem "button" czy jakoś tak
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
ZmienUbranie(id, 0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}
i dodaje
strip_user_weapons(id);
czyli wygląda to tak
{
strip_user_weapons(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
ZmienUbranie(id, 0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}
Jeżeli chce zablokować USP. i znów nie kompiluje ;/. pisze coś o button. Przepraszam was ale nie rozumiem tego z dodawaniem "button" czy jakoś tak
camilost
09.09.2010
strip_user_weapons(id) //bez żadnych dodatków (wyrzuca wszystkie bronie). give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") // pod strip_user_weapons
CTRL+F i usuń to co Ci hardbot podawał. --,-
Edited by camilost, 09.09.2010 15:23.
hardbot 09.09.2010
no to tak dodaj to do COD MODa bo oddzielny plugini nie bedzie sobie tak działał
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich> /// jeśli nie ma w COD MOD jakiegoś wymaganego Includa to go skopiuj ( ale bodajże jest :) )
#include <fun>
#define PLUGIN "BlockWeapon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
//tą zmienną daj nad plugin_init
new bool:gbTouched[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//to co jest po niżej czyli te 3 ham dodaj to plugin_init w CODMOD
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_usp", "fwTouch")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_glock18", "fwTouch")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn")
}
// to po niżej byle gdzie daj na sam dół najlepiej
public fwTouch(ent, id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return HAM_IGNORED;
}
if(klasa_gracza[id] == Jakas_Klasa)
{
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname, szClass, 31);
new iTeam;
if(szClass[7] == 'g')
{
iTeam = 1;
}
else
{
iTeam = 2;
}
if(_:cs_get_user_team(id) == iTeam && !gbTouched[id])
{
gbTouched[id] = true;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return HAM_SUPERCEDE;
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn(id)
{
if(klasa_gracza[id] == Jakas_Klasa) gbTouched[id] = false;
}