strzal 2x
Derakcz
07.09.2010
Witam
Chcialbzm sie zapytac moze ktos wie
1. jaki jest kod na to by bron strzelala 2x szybciej
2. Jak dodac klasie item
07 wrzesień 2010 - 17:02:
i moglbys mi ktos jeszcze raz powiedziec jak dodac to he np 1/3
bo to cos nie dziala albo zle dodalem
takedamage co jest zle?
Chcialbzm sie zapytac moze ktos wie
1. jaki jest kod na to by bron strzelala 2x szybciej
2. Jak dodac klasie item
07 wrzesień 2010 - 17:02:
i moglbys mi ktos jeszcze raz powiedziec jak dodac to he np 1/3
bo to cos nie dziala albo zle dodalem
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if((klasa_gracza[idattacker] == nazwaKlasy && random(5) == 2)) damage = float(health); }
takedamage co jest zle?
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(this); new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(health < 2) return HAM_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(wytrzymalosc_gracza[this]>0) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3) damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this)) damage*=2.0; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12) damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage; if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) damage=float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) damage+=10; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22) damage+=20; if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); } if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == Snajper) damage=float(health); if(weapon == CSW_KNIFE && klasa_gracza[idattacker] == Killer) damage=float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22) damage+=20; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }