Jak zrobić żeby TT dostawał co 5 sec 10 hp
Veeq 07.09.2010
Witam. Tak jak w temacie Próbowałem to zrobić, kombinowałem z :
i dodałem taska:
ale niestety wychodzi po za 100 hp np ludzie mają po 150 hp da sie jakoś zrobić, że ładuje max do 100 hp? Za pomoc nagradzam + :PP
public hppp3(id) { set_user_health(id, get_user_health(id) + 10); return PLUGIN_CONTINUE; }
i dodałem taska:
set_task(5.0, "hppp3", id,_,_,"b")
ale niestety wychodzi po za 100 hp np ludzie mają po 150 hp da sie jakoś zrobić, że ładuje max do 100 hp? Za pomoc nagradzam + :PP
DarkGL
07.09.2010
public hppp3(id) { if(get_user_health(id)>=100 || get_user_team(id) != 1){ return PLUGIN_CONTINUE; } set_user_health(id, get_user_health(id) + 10); return PLUGIN_CONTINUE; }
Kusek
07.09.2010
if(get_user_health(id) >=100)
dodaj to do hppp3
nie wiem czy zadziała
public hppp3(id)
{
if(get_user_health(id) >=100){
set_user_health(id, get_user_health(id) + 10);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
sprawdź to
Veeq 07.09.2010
Zrobiłem sposobem Darka :
i nie działa
Może ja coś robie źle przy tym? :
Użytkownik Veeq edytował ten post 07.09.2010 22:43
else if(PlayerLevel[id]==7 || PlayerLevel[id]==8) { cs_set_user_model( id, "zabojcyzombie3") if(task_exists(id+537)){ remove_task(id+537) } set_task(5.0, "hppp0", id+537, _, _, "b") }na koniec sma:
public hppp0(id) { if(get_user_health(id)>3000 || get_user_team(id) != 1){ return PLUGIN_CONTINUE; } set_user_health(id, get_user_health(id) + 50); return PLUGIN_CONTINUE; }
i nie działa
Może ja coś robie źle przy tym? :
else if(PlayerLevel[id]==7 || PlayerLevel[id]==8) { cs_set_user_model( id, "zabojcyzombie3") if(task_exists(id+537)){ remove_task(id+537) } set_task(5.0, "hppp0", id+537, _, _, "b") }
Użytkownik Veeq edytował ten post 07.09.2010 22:43
DarkGL
08.09.2010
try
public hppp0(id) { id-=537; if(!is_user_alive(id) || get_user_health(id)>3000 || get_user_team(id) != 1){ return PLUGIN_CONTINUE; } set_user_health(id, get_user_health(id) + 50); return PLUGIN_CONTINUE; }
Veeq 08.09.2010
dzięki działa + 4 you, ale nie wiem czemu wywala ludzi z serwera na początek każdej rundy z powodem :
reliable channel overflowed
Wiecie może jak temu zapobiec??
reliable channel overflowed
Wiecie może jak temu zapobiec??