[COD] Nowy problem
DarkMatrix975
06.09.2010
Problem nie ważny temat do zamknięcia
Edited by DarkMatrix975, 09.09.2010 13:46.
Edited by DarkMatrix975, 09.09.2010 13:46.
Pawex
06.09.2010
Bledy byly w mocach ktore zrobiles 1/x z kosy dgla itp usunalem je i bledow nie ma, jak znajde to dam ci poradnik jak masz to zrobic
W TakeDamage bledy byly w tym kodzie nizej i pare linijek potem pokolo 20-24 linijek wszystko z bledami:
A tutaj masz poradnik jak masz te moce zrobic : http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
Zrob to sam, bedziesz zadowolony jak ci sie uda
Edited by Pawex, 06.09.2010 20:15.
W TakeDamage bledy byly w tym kodzie nizej i pare linijek potem pokolo 20-24 linijek wszystko z bledami:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
A tutaj masz poradnik jak masz te moce zrobic : http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
Zrob to sam, bedziesz zadowolony jak ci sie uda
Edited by Pawex, 06.09.2010 20:15.
DarkMatrix975
07.09.2010
Nowy Problem moja klasa nie zabija natychmiastowo z HE przypisałem mu to i nie dziala w ogóle a kompilacja dobrze się wgrała dlaczego? Tutaj porady!
Edit by DarkMatrix975:
Tutaj jest część kodu na N.Z.-Natychmiastowe Zabicie z HE:
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == SnajperSzpieg && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
Edited by DarkMatrix975, 08.09.2010 19:53.
Edit by DarkMatrix975:
Tutaj jest część kodu na N.Z.-Natychmiastowe Zabicie z HE:
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == SnajperSzpieg && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
Edited by DarkMatrix975, 08.09.2010 19:53.
Pawex
08.09.2010
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == SnajperSzpieg ) damage = float(health); }
Zobacz Teraz
Edited by Pawex, 08.09.2010 21:51.