←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[COD] Nowy problem

Locked

  • +
  • -
DarkMatrix975's Photo DarkMatrix975 06.09.2010

Problem nie ważny temat do zamknięcia
Edited by DarkMatrix975, 09.09.2010 13:46.
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 06.09.2010

Bledy byly w mocach ktore zrobiles 1/x z kosy dgla itp usunalem je i bledow nie ma, jak znajde to dam ci poradnik jak masz to zrobic
W TakeDamage bledy byly w tym kodzie nizej i pare linijek potem pokolo 20-24 linijek wszystko z bledami:
if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
            damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
            damage = float(health);
    }

A tutaj masz poradnik jak masz te moce zrobic : http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
Zrob to sam, bedziesz zadowolony jak ci sie uda ^^
Edited by Pawex, 06.09.2010 20:15.
Quote

  • +
  • -
DarkMatrix975's Photo DarkMatrix975 07.09.2010

Nowy Problem moja klasa nie zabija natychmiastowo z HE przypisałem mu to i nie dziala w ogóle a kompilacja dobrze się wgrała dlaczego? Tutaj porady!

Edit by DarkMatrix975:

Tutaj jest część kodu na N.Z.-Natychmiastowe Zabicie z HE:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == SnajperSzpieg && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
Edited by DarkMatrix975, 08.09.2010 19:53.
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 08.09.2010

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == SnajperSzpieg )
damage = float(health);
}

Zobacz Teraz ;)
Edited by Pawex, 08.09.2010 21:51.
Quote

  • +
  • -
DarkMatrix975's Photo DarkMatrix975 09.09.2010

Problem nie ważny poradziłem se
Quote
Locked