Prędkość chodzenia na kucaka
.Cz!t3R
06.09.2010
Wczoraj szukałem takiego plugu, który zwiększałby prędkość poruszania się na kucaka, np. tak aby była równa prędkości chodzenia na stojąco.
Zrobiłem plugin rejestrujący forward ruszania się i sprawdzania czy jest się kucniętym jak tak to ma zwiększyć predkośc.
Dałem server_cmd("say bleble"); przed poleceniem zwiększającym prędkość żeby upewnić się czy na pewno działa i działa bo spamuje czat jak sie kucnie tylko, że nie zwiększa prędkości.
Na necie szukałem chyba z 4h i nic.
Na allienmodders pisał ktoś, że potrzeba do tego modułu Orpheu, tylko jest mały problem bo ja nie mam zielonego pojęcia jak go wykorzystać.
Pomoże, ktoś?
Najlepiej jeśli podalibyście gotowy kod, na pewno nie będzie długi, a moduł w/w jest dla mnie czarną magią.
Pozdro dzordz / .Cz!t3R
Zrobiłem plugin rejestrujący forward ruszania się i sprawdzania czy jest się kucniętym jak tak to ma zwiększyć predkośc.
Dałem server_cmd("say bleble"); przed poleceniem zwiększającym prędkość żeby upewnić się czy na pewno działa i działa bo spamuje czat jak sie kucnie tylko, że nie zwiększa prędkości.
Na necie szukałem chyba z 4h i nic.
Na allienmodders pisał ktoś, że potrzeba do tego modułu Orpheu, tylko jest mały problem bo ja nie mam zielonego pojęcia jak go wykorzystać.
Pomoże, ktoś?
Najlepiej jeśli podalibyście gotowy kod, na pewno nie będzie długi, a moduł w/w jest dla mnie czarną magią.
Pozdro dzordz / .Cz!t3R
Ortega
06.09.2010
Dobrze Ci odpowiedzieli, ponieważ moduł Orpheu jest w takich zabawach najefektywniejszy.
Tutaj wersja z fakemeta:
Z orpheu napiszę później, jak będę miał chwlię więcej.
Użytkownik Ortega edytował ten post 06.09.2010 15:41
Tutaj wersja z fakemeta:
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
new g_pMaxDuckSpeed;
public plugin_init( ) {
register_plugin( "Custom Duck Speed", "1.0", "Ortega" );
g_pMaxDuckSpeed = register_cvar( "Custom_duck_speed", "250.0" );
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink");
}
public fw_PlayerPreThink( id ) {
new fNspeed[33];
if( is_player_usehull2( id ) == false )
{
pev( id, pev_speed, fNspeed[id] );
}
if( is_player_usehull2( id ) == true )
{
set_pev( id, pev_speed, get_pcvar_float( g_pMaxDuckSpeed ) );
}
set_pev( id, pev_speed, fNspeed[id] );
}
stock bool:is_player_usehull2( index ) {
static iDucking;
iDucking = pev( index, pev_flags ) & ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND );
if( iDucking == ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND ) )
return true;
return false;
}
Z orpheu napiszę później, jak będę miał chwlię więcej.
Użytkownik Ortega edytował ten post 06.09.2010 15:41
.Cz!t3R
06.09.2010
U Ciebie to działało ?
Bo u mnie nie działa....
chyba ze coś źle robie ?
Bo u mnie nie działa....
chyba ze coś źle robie ?
Knopers
06.09.2010
Ortega
Więc przez fakemete nie da raczej rady chyba że pev_maxspeed ale nie próbowałem
pev_speed //Not for players. Effects change from entity to entity (IE: used for door swing speed)
Więc przez fakemete nie da raczej rady chyba że pev_maxspeed ale nie próbowałem
Ortega
06.09.2010
No to to już musi działać Sygnatury do funkcji PM Engine dałem w pluginie Custom LadderMove
Kompliator:Webcompiler AMX(x)
Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
@Knopers, tak wiem maxspeed, walnęło mi się
Użytkownik Pavulon edytował ten post 07.09.2010 11:37
#include < amxmodx >
#include < orpheu >
#include < orpheu_advanced >
#include < orpheu_memory >
#include < orpheu_stocks >
new g_pMaxDuckSpeed, iPlayer, OrpheuStruct:pmove;
public plugin_init( )
{
register_plugin( "Orpheu Duck Speed", "1.0", "Ortega" );
g_pMaxDuckSpeed = register_cvar( "orpheu_duck_speed", "201.0" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetDLLFunction( "pfnPM_Move","PM_Move" ), "OnPM_Move" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "PM_Duck" ), "OnPM_Duck", OrpheuHookPost );
}
public OrpheuHookReturn:OnPM_Move( OrpheuStruct:ppmove, server )
{
iPlayer = OrpheuGetStructMember( ppmove, "player_index" ) + 1;
pmove = ppmove;
return OrpheuIgnored;
}
public OrpheuHookReturn:OnPM_Duck( )
{
if( is_user_alive( iPlayer ) )
{
new Float:velocity[3];
OrpheuGetStructMember( pmove, "velocity", velocity );
velocity[0] = velocity[0] / 200 * get_pcvar_float( g_pMaxDuckSpeed );
OrpheuSetStructMember( pmove, "velocity", velocity );
}
return OrpheuIgnored;
}
Kompliator:
Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
@Knopers, tak wiem maxspeed, walnęło mi się
Użytkownik Pavulon edytował ten post 07.09.2010 11:37
.Cz!t3R
07.09.2010
Niestety żaden z wyższych pluginów mi nie działa .
Moduły włączone, oprheu zainstalowane poprawnie, "goły" amxx też jest.
Testował to ktoś u siebie i działało wam ?
Moduły włączone, oprheu zainstalowane poprawnie, "goły" amxx też jest.
Testował to ktoś u siebie i działało wam ?
Ortega
07.09.2010
Nie testowałem tego ostatniego ale ręczę, że to musi działać. Wgrałeś poprawnie sygnatury PM_Engine wszystkie ?
G[o]Q
07.09.2010
#include < amxmodx > #include < fakemeta > new g_pMaxDuckSpeed; public plugin_init( ) { register_plugin( "Custom Duck Speed", "1.0", "Ortega" ); g_pMaxDuckSpeed = register_cvar( "Custom_duck_speed", "250.0" ); register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink"); } public fw_PlayerPreThink( id ) { if( is_player_usehull2( id ) == false ) { pev( id, pev_maxspeed,0.0 ); } if( is_player_usehull2( id ) == true ) { set_pev( id, pev_maxspeed, get_pcvar_float( g_pMaxDuckSpeed ) ); } } stock bool:is_player_usehull2( index ) { static iDucking; iDucking = pev( index, pev_flags ) & ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND ); if( iDucking == ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND ) ) return true; return false; }
check it
.Cz!t3R
07.09.2010
@up
Niestety nie dziala...
@ortega
Pobrałem ortega i wgrałem zgodnie z intrukcją do addons +moduł do modules.ini. Nic dodatkowo nie robiłem.
ed.
Wgrałem te stąd:
http://amxx.pl/custo...ove-t32095.html
i nie działa ;(
Użytkownik .Cz!t3R edytował ten post 07.09.2010 20:04
Niestety nie dziala...
@ortega
Pobrałem ortega i wgrałem zgodnie z intrukcją do addons +moduł do modules.ini. Nic dodatkowo nie robiłem.
ed.
Wgrałem te stąd:
http://amxx.pl/custo...ove-t32095.html
i nie działa ;(
Użytkownik .Cz!t3R edytował ten post 07.09.2010 20:04
Ortega
07.09.2010
No właśnie. Zajrzyj do pluginu Custom LadderMove i wgraj sobie do configs/orpheu pm_pack.rar oraz nadaj im prawa do odczytu
.Cz!t3R
07.09.2010
Wgrałem to i nic, nawet ten plug na szybkosc chodzenia po drabince nie działa...
Ortega
07.09.2010
To coś źle wgrywasz bo akurat na chodzenie po drabinie musi działać testowałem na 2 serwerach oraz działanie jest potwierdzone przez Arkshine i lazarev'a.
.Cz!t3R
07.09.2010
Mógłbyś mi spakować addons?To coś źle wgrywasz bo akurat na chodzenie po drabinie musi działać testowałem na 2 serwerach oraz działanie jest potwierdzone przez Arkshine i lazarev'a.
bo ja juz naprawdę nie wiem co robie, źle...
.Cz!t3R
07.09.2010
Currently loaded plugins: description stat pend file vers src load unlod [ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm.dll v1.8.1.3 ini Start ANY [ 2] MySQL RUN - mysql_amxx.dll v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 3] Fun RUN - fun_amxx.dll v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 4] Engine RUN - engine_amxx.dll v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 5] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx.dl v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 6] Ham Sandwich RUN - hamsandwich_amxx v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 7] CStrike RUN - cstrike_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY [ 8] Orpheu RUN - orpheu_amxx.dll v2.3 pl1 ANY ANY 8 plugins, 8 running
09 wrzesień 2010 - 07:25:
Sorry, ze post pod postem, ale chce pokazać jak to rozwiązałem.
Niestety gdy strzelamy nie do takiego typa, nie zwalnia go...
Ale dla chcącego mozna to przerobić, ale mi się już nie chciało:
new Float: origin[3]; velocity_by_aim(id, 100, origin); set_pev(id, pev_velocity, origin)
Podpinamy to oczywiście pod event chodzenia na kucaka t.j.w