←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Włączanie i wyłączanie pluginu bhop

Locked

  • +
  • -
jackraymund's Photo jackraymund 05.09.2010

Potrzebował bym taki plugin z bh który moge włączac i wyłączac
Quote

dziadek15's Photo dziadek15 05.09.2010

amxmodmenu->> pluginy czy jakos tak i tam możesz gasić i odpalać;]
Quote

slowly's Photo slowly 05.09.2010

To jest w cvarach pluginu... Możesz też przez amxmodmenu poprzez "Zatrzymaj pluginy"

@@EDIT:
minuta :/
Edited by slowly, 05.09.2010 14:58.
Quote

  • +
  • -
jackraymund's Photo jackraymund 05.09.2010

mi chodzi o to by gracz mógł wyłączać poprzez napisanie /bh
Quote

dziadek15's Photo dziadek15 06.09.2010

First Plugin Bunnyhop Plugin - AlliedModders
Cvary

bh_enabled 1
bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop
bh_showusage If set to 1 it will tell the players that bunny hopping has been enabled.
aby zgasić bh wpisz w konsoli
amx_cvar bh_enabled 0
aby odpalić
amx_cvar bh_enabled 1
Najs]
Quote

  • +
  • -
jackraymund's Photo jackraymund 06.09.2010

kurde nadal nie o to chodzi:|
chodzi o to że bhop jest włączony lecz gracz może sobie w każdej chwili aktywowac lub na odwrót poprzez komende /bh lub coś innego bym powiedział na jakim serwerze to jest lecz znowu dostane warna....
gdybyś umiał to prosił bym byś edytował ten skrypt co na stronie jest i jakiś kompilator przesłał
samemu tego nie zrobie bo nieznam bibliotek do amxxa
Edited by jackraymund, 06.09.2010 12:44.
Quote

dziadek15's Photo dziadek15 06.09.2010

Już daje;]
say /bh włączy autoBH
say /stop wyłączy autoBH

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground
new bool:wlaczyl[33]
public plugin_init() {
    register_plugin("Super
 Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
    register_clcmd("say /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team bh","bunny",0)
    register_clcmd("say /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0)
    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public bunny(id) {
    wlaczyl[id] = true
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane.");
}
public client_PreThink(id)
{
    if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping
    
    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    if(wlaczyl[id])
    {
        if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
            new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
            
            if (flags & FL_WATERJUMP)
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                return PLUGIN_CONTINUE
            
            new Float:velocity[3]
            entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            velocity[2] += 250.0
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            
            entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public wyłącz(id)
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone.");
{
    wlaczyl[id] = false
}
nie wiem czy dziala bo z innego forum nie testowalem
Edited by dziadek15, 07.09.2010 17:36.
Quote

  • +
  • -
jackraymund's Photo jackraymund 07.09.2010

mógł byś do tego dopisac by pisało na sayu( tylko dla osoby która wpisała daną komende)
Auto banny hop włączony, by wyłączyc wpisz stop
przy wyłączeniu
By ponownie włączyc bh wpisz /bh
Quote

dziadek15's Photo dziadek15 07.09.2010

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground
new bool:wlaczyl[33]
public plugin_init() {
    register_plugin("Super
 Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
    register_clcmd("say /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team bh","bunny",0)
    register_clcmd("say /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0)
    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public bunny(id) {
    wlaczyl[id] = true
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane.");
}
public client_PreThink(id)
{
    if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping
    
    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    if(wlaczyl[id])
    {
        if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
            new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
            
            if (flags & FL_WATERJUMP)
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                return PLUGIN_CONTINUE
            
            new Float:velocity[3]
            entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            velocity[2] += 250.0
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            
            entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public wyłącz(id)
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone.");
{
    wlaczyl[id] = false
}  
trzym nie wiem czy działa;]
Musisz mieć Colorchat w kompilatorze
hm... nie dziala niech ktos poprawi;]
Edited by dziadek15, 07.09.2010 18:39.
Quote

  • +
  • -
jackraymund's Photo jackraymund 08.09.2010

ref:/
Quote
Locked