Włączanie i wyłączanie pluginu bhop
slowly 05.09.2010
To jest w cvarach pluginu... Możesz też przez amxmodmenu poprzez "Zatrzymaj pluginy"
@@EDIT:
minuta
Edited by slowly, 05.09.2010 14:58.
@@EDIT:
minuta
Edited by slowly, 05.09.2010 14:58.
dziadek15 06.09.2010
First Plugin Bunnyhop Plugin - AlliedModders
Cvary
bh_enabled 1
bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop
bh_showusage If set to 1 it will tell the players that bunny hopping has been enabled.
aby zgasić bh wpisz w konsoli
Cvary
bh_enabled 1
bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop
bh_showusage If set to 1 it will tell the players that bunny hopping has been enabled.
aby zgasić bh wpisz w konsoli
amx_cvar bh_enabled 0aby odpalić
amx_cvar bh_enabled 1Najs]
jackraymund
06.09.2010
kurde nadal nie o to chodzi:|
chodzi o to że bhop jest włączony lecz gracz może sobie w każdej chwili aktywowac lub na odwrót poprzez komende /bh lub coś innego bym powiedział na jakim serwerze to jest lecz znowu dostane warna....
gdybyś umiał to prosił bym byś edytował ten skrypt co na stronie jest i jakiś kompilator przesłał
samemu tego nie zrobie bo nieznam bibliotek do amxxa
Edited by jackraymund, 06.09.2010 12:44.
chodzi o to że bhop jest włączony lecz gracz może sobie w każdej chwili aktywowac lub na odwrót poprzez komende /bh lub coś innego bym powiedział na jakim serwerze to jest lecz znowu dostane warna....
gdybyś umiał to prosił bym byś edytował ten skrypt co na stronie jest i jakiś kompilator przesłał
samemu tego nie zrobie bo nieznam bibliotek do amxxa
Edited by jackraymund, 06.09.2010 12:44.
dziadek15 06.09.2010
Już daje;]
say /bh włączy autoBH
say /stop wyłączy autoBH
Edited by dziadek15, 07.09.2010 17:36.
say /bh włączy autoBH
say /stop wyłączy autoBH
#include <amxmodx> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new bool:wlaczyl[33] public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /bh","bunny",0) register_clcmd("say bh","bunny",0) register_clcmd("say_team /bh","bunny",0) register_clcmd("say_team bh","bunny",0) register_clcmd("say /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public bunny(id) { wlaczyl[id] = true ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane."); } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE if(wlaczyl[id]) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } } return PLUGIN_CONTINUE } public wyłącz(id) ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone."); { wlaczyl[id] = false }nie wiem czy dziala bo z innego forum nie testowalem
Edited by dziadek15, 07.09.2010 17:36.
jackraymund
07.09.2010
mógł byś do tego dopisac by pisało na sayu( tylko dla osoby która wpisała daną komende)
Auto banny hop włączony, by wyłączyc wpisz stop
przy wyłączeniu
By ponownie włączyc bh wpisz /bh
Auto banny hop włączony, by wyłączyc wpisz stop
przy wyłączeniu
By ponownie włączyc bh wpisz /bh
dziadek15 07.09.2010
#include <amxmodx> #include <ColorChat> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new bool:wlaczyl[33] public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /bh","bunny",0) register_clcmd("say bh","bunny",0) register_clcmd("say_team /bh","bunny",0) register_clcmd("say_team bh","bunny",0) register_clcmd("say /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public bunny(id) { wlaczyl[id] = true ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane."); } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE if(wlaczyl[id]) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } } return PLUGIN_CONTINUE } public wyłącz(id) ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone."); { wlaczyl[id] = false }trzym nie wiem czy działa;]
Musisz mieć Colorchat w kompilatorze
hm... nie dziala niech ktos poprawi;]
Edited by dziadek15, 07.09.2010 18:39.