Antyrasz
jakub_s
05.09.2010
Witam,
Postanowiłem dodać dodatkowy napis na środku ekranu (*** Wolno raszowac ***), który pojawia się wraz z informacją w say *** RUSH - OFF ***, niestety napis się nie pokazuje, proszę was o pomoc co zrobiłem źle.
Użytkownik momoko edytował ten post 05.09.2010 11:39
Postanowiłem dodać dodatkowy napis na środku ekranu (*** Wolno raszowac ***), który pojawia się wraz z informacją w say *** RUSH - OFF ***, niestety napis się nie pokazuje, proszę was o pomoc co zrobiłem źle.
public free_the_world(){ if(round_start<1) return round_start=0 new players[32],num get_players(players,num,"a") for(new i;i<num;i++){ free_the_man(players[i]) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("^x04 *** RASH - OFF ***") message_end() message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TextMsg"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("*** Mozna juz raszowac ***") message_end() } }
Użytkownik momoko edytował ten post 05.09.2010 11:39
Ketsu
05.09.2010
Pewien nie jestem ale zobacz tak:
Użytkownik Ketsu edytował ten post 05.09.2010 20:04
public free_the_world(){ if(round_start<1) return round_start=0 new players[32],num get_players(players,num,"a") for(new i;i<num;i++){ free_the_man(players[i]) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("^x04 *** Mozna juz raszowac ***") message_end() } }
Użytkownik Ketsu edytował ten post 05.09.2010 20:04
Harsay
12.09.2010
[code=auto:0]
public free_the_world(){
if(round_start<1) return
round_start=0
new players[32],num
get_players(players,num,"a")
for(new i;i<num;i++){
free_the_man(players[i])
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i])
write_byte(players[i])
write_string("^x04 *** RASH - OFF ***")
message_end()
}
public free_the_world(){
if(round_start<1) return
round_start=0
new players[32],num
get_players(players,num,"a")
for(new i;i<num;i++){
free_the_man(players[i])
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i])
write_byte(players[i])
write_string("^x04 *** RASH - OFF ***")
message_end()
}