Wiatr w Counter-Strike
hardbot 04.09.2010
No więc wpadłem na pomysł ale nie wiem czy on jest do zrealizowania
Tak więc go zadam.
Chodzi o Wiatr czyli poruszanie danym obiektem w locie coś typu np:
Rzucamy sobie HE lub inny granat i go znosi jakoś w bok
Może także w HUD pokazać się informacja że wiatr (dziś = runda) osiąga szybkość 300Km/h i gdy np:
w tym dniu gracz podskoczył lub zeskoczył z czegoś to zniosło by go albo nawet na ziemi by go zniosło
Tak więc co rundę info Dziś wiatr osiąga szybkość ble ble oraz mogło by być zmiana po jakimś czasie że nagle zmienił się na taki a taki.
Tak więc nie wiem czy to jest do zrealizowania.
Użytkownik hardbot edytował ten post 06.09.2010 21:34
Tak więc go zadam.
Chodzi o Wiatr czyli poruszanie danym obiektem w locie coś typu np:
Rzucamy sobie HE lub inny granat i go znosi jakoś w bok
Może także w HUD pokazać się informacja że wiatr (dziś = runda) osiąga szybkość 300Km/h i gdy np:
w tym dniu gracz podskoczył lub zeskoczył z czegoś to zniosło by go albo nawet na ziemi by go zniosło
Tak więc co rundę info Dziś wiatr osiąga szybkość ble ble oraz mogło by być zmiana po jakimś czasie że nagle zmienił się na taki a taki.
Tak więc nie wiem czy to jest do zrealizowania.
Użytkownik hardbot edytował ten post 06.09.2010 21:34
R3X
04.09.2010
musisz złapać think każdego poruszającego się obiektu i to jego prędkości dodać prędkość wiatru
hardbot 04.09.2010
a można by było jakąś maluteńką funkcję pokazać Takiemu człekowi jak mnie
R3X
04.09.2010
Ustawiasz sobie wiatr
Podobnie możesz złapać i przetworzyć prethink gracza czy think innych bytów
amx_wind 0.0 0.0 50.0i granaty się wznoszą zamiast opadać
Podobnie możesz złapać i przetworzyć prethink gracza czy think innych bytów
Załączone pliki
hardbot 04.09.2010
Tzn. Gdy ktoś rzuci a dam y na hmm 200 (to za dużo) to przeżuci na bok tym granatem.
R3X
04.09.2010
amx_wind 200.0 0.0 0.0ustaw tak i sam zobacz latają na bok
dla graczy wiatr musi być słabszy, bo się nie ruszą z miejsca
W załączniku nieco ulepszona wersja funkcji, z mnożnikiem wiatru - współczynnik oporu; w przykładzie dałem 0.1, czyli gracz będzie przesuwany 10 razy słabiej niż granat
Załączone pliki
R3X
05.09.2010
Ludzi przenosi dopiero jak skoczą pamiętaj o tarciu stóp z podłogą; granat jest w powietrzu, a w HL powietrze jest prawie jak próżnia - nie stawia oporu
hardbot 05.09.2010
No tak ale, ustawiłem all na 2000 i nic skoczyłem i nie zdmuchnęło mnie, wziąłem to drugie SMA.Ludzi przenosi dopiero jak skoczą pamiętaj o tarciu stóp z podłogą; granat jest w powietrzu, a w HL powietrze jest prawie jak próżnia - nie stawia oporu
false
05.09.2010
dzięki za plugin R3X i za oryginalny pomysł Hardbota ustawiłem byle jakie dane i jak skoczylem z cs_alpin tak fajnie mnie powialo
R3X
05.09.2010
W pierwszym sma złapałem tylko think granatu więc nie mogło Cię powiać
Mam fajny pomysł na wiatromierz, gracz wpisuje powiedzmy /wiatr i przez 3s chodzi za nim strzałka z kierunkiem wiatru
Mam fajny pomysł na wiatromierz, gracz wpisuje powiedzmy /wiatr i przez 3s chodzi za nim strzałka z kierunkiem wiatru
grankee
06.09.2010
Hmm bardzo oryginalny pomysl, ale że ludzi zwiewa to lekka przesada.. a co z kierunkiem wiatru? Powinien być losowy, znaczy wieje w daną stronę, na chwilę przestaje i wieje w inną...
hardbot 06.09.2010
Tak dokładnie z ust mi to wyjąłeśHmm bardzo oryginalny pomysl, ale że ludzi zwiewa to lekka przesada.. a co z kierunkiem wiatru? Powinien być losowy, znaczy wieje w daną stronę, na chwilę przestaje i wieje w inną...
Idziesz sobie tam na start rundy info wylatuje że dziś wiatr o takiej sile wieje itp kierunek podaje, potem gdzieś tam w jakimś odrębie czasu zaczyna wiać i to co przez ten czas rzucą to spycha no i ludzia przydało by się też
R3X
06.09.2010
no to wystarczy jakieś losowanie parametrów dla amx_wind, dasz radę hardbot?
R3X
06.09.2010
Człek jest narażony na wiatr w kodzie z postu #6 Wiatr ? Czy to realne - Nieoficjalny polski support AMX Mod X