Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD] Takie pytanie.
#1
Napisano 04.09.2010 17:59
To co piszę się nie liczy...
#2
Napisano 04.09.2010 18:06
if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) costam += iles*2 else costam += iles
#3
Napisano 04.09.2010 18:09
To co piszę się nie liczy...
#4
Napisano 04.09.2010 18:21
Robisz klasę premium, dodajesz do niej "bajery", potem odpowiednią flagę, sprzedajesz klasę premium i wsio git
IP: 91.210.130.90:27067
#5
Napisano 04.09.2010 18:34
To co piszę się nie liczy...
#6
Napisano 04.09.2010 18:36
IP: 91.210.130.90:27067
#7
Napisano 04.09.2010 18:38
To co piszę się nie liczy...
#8
Napisano 05.09.2010 12:50
To:
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>20) { damage-=20; doswiadczenie_gracza[attacker]++; } }Na to:
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>20) { damage-=20; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) doswiadczenie_gracza[attacker] += 2; else doswiadczenie_gracza[attacker]++; } }
public Death()
To:
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;Na to:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; else nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
public BombaPodlozona()
To:
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;Na to:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe*2; else doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
To:
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;Na to:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; else doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
public BombaRozbrojona()
To:
doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;Na to:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe*2; else doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
To:
doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;Na to:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo*2; else doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;
#9
Napisano 05.09.2010 15:23
Na to:
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
doswiadczenie_gracza[attacker] += 2;
else
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
Czy to przypadkiem nie zrobi ze bedzie o 2 expa wiecej, a nie 2x wiecej expa? (Nie znam sie za bardzo ale tak mi sie zdaje )
Zdaje mi sie ze powinno byc tak :
doswiadczenie_gracza[attacker] += *2;
Użytkownik Pawex edytował ten post 05.09.2010 15:28
#10
Napisano 05.09.2010 15:50
+1 EXP a +2 EXP to chyba jest *2 -,-
Matematykę to chyba każdy w szkole ma? : ]
#11
Napisano 05.09.2010 16:48
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych