No co, robisz z tych informacji stocka
stock Create_TE_SPRITETRAIL(Float:fStart[3], Float:fEnd[3], sprite, count, life, scale, velocity, randomness){ message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_SPRITETRAIL) engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[0]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[1]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[2]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[0]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[1]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[2]) write_short(sprite) write_byte(count) write_byte(life) write_byte(scale) write_byte(velocity) write_byte(randomness) message_end() }
i wywołujesznew Float:fOrigin[3], Float:fOrigin2[3]; pev(id, pev_origin, fOrigin); pev(attacker, pev_origin, fOrigin2); Create_TE_SPRITETRAIL(fOrigin2, fOrigin, sprite, count, life, scale, velocity, randomness);
sprite jest zwracany prze precache_model a resztacount, life, scale, velocity, randomnessto wizualne parametry 'kulek' - ilość, długość życia, wielkość, szybkość, losowość prędkości [transwersalnej]
stocka stworzylem tam gdzie byly inne "stock"
stock Create_TE_SPRITETRAIL(Float:fStart[3], Float:fEnd[3], sprite, count, life, scale, velocity, randomness)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_SPRITETRAIL)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[2])
write_short(sprite)
write_byte(count)
write_byte(life)
write_byte(scale)
write_byte(velocity)
write_byte(randomness)
message_end()
}
teraz wywolanie
public item_kulki(id)
{
if (kulked[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (kulked[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
kulked[id] = 1
new Float:fOrigin[3], Float:fOrigin2[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
pev(attacker, pev_origin, fOrigin2);
Create_TE_SPRITETRAIL(fOrigin2, fOrigin, sprite, count, life, scale, velocity, randomness);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
czy to jest dobrze??
przepraszam ze zakladam nowy temat ale nie bylo mnie w miescie i moj temat zostal zamkniety... nowe efekty graficzne
Użytkownik Reprezentant edytował ten post 04.09.2010 17:25