Klasy
Monsulito
04.09.2010
Siemka, mam do was pytania, a mianowicie, jak zrobić Stwarzanie Klasy jak w prawdziwym RPG, tzn Wybierasz rase a potem Klase, Zapisuje sie to do nVault, a potem w menu poczatkowym 1. Stworz Klase 2. Wczytaj Klase pod numerem 2 jak sie wcisnie bylyby stworzone klasy, np Krasnolud Wojownik.
R3X
04.09.2010
Jesteś programistą i szukasz pomysłu czy masz pomysł i szukasz programisty?
jeśli pierwsza opcja:
możesz każdą parę rasa-klasa zapisać inną liczbą i użyć jej tak jak przy zwykłym zapisywaniu klasy w nVault
Tymi funkcjami możesz zamienić rasę i klasę na numer oraz z numeru pobrać rasę i klasę
jeśli pierwsza opcja:
możesz każdą parę rasa-klasa zapisać inną liczbą i użyć jej tak jak przy zwykłym zapisywaniu klasy w nVault
Tymi funkcjami możesz zamienić rasę i klasę na numer oraz z numeru pobrać rasę i klasę
#define OFFSET_CLASS 333 setClass(rasa, klasa){ return rasa+klasa*OFFSET_CLASS; } getClass(numer, &rasa, &klasa){ rasa = numer % OFFSET_CLASS; klasa = numer / OFFSET_CLASS }
Monsulito
04.09.2010
Raczej programista z pomysłem którego nie może wykonać i potrzebuje pomocy
No dałbyś moze przykład zastosowania 2 klas + ras np
Krasnolud Wojownik
Elf Lucznik
z Góry dzięki, a i chciałbym zeby stworzone postacie zapisywalo w "Wczytaj Postac" była Tylko ta 1 Postac
Ale ++ i tak leci
Funkcje to założmy
rasa_gracza[id]
klasa_gracza[id]
Użytkownik Monsulito edytował ten post 04.09.2010 14:13
No dałbyś moze przykład zastosowania 2 klas + ras np
Krasnolud Wojownik
Elf Lucznik
z Góry dzięki, a i chciałbym zeby stworzone postacie zapisywalo w "Wczytaj Postac" była Tylko ta 1 Postac
Ale ++ i tak leci
Funkcje to założmy
rasa_gracza[id]
klasa_gracza[id]
Użytkownik Monsulito edytował ten post 04.09.2010 14:13
R3X
04.09.2010
Przykład w załączniku, nie wiem czy wystarczająco dobry jest ten kod, za mało czas go testowałem. Możliwe, że będziesz musiał coś dopisać w tym systemie
gracz ma w pliku wpis z listą bohaterów i po 1 wpisie na każdego bohatera
nick-class-rpg "lista#bohaterów#oddzielona#hashem"
nick-NUMER-rpg ""
gracz ma w pliku wpis z listą bohaterów i po 1 wpisie na każdego bohatera
nick-class-rpg "lista#bohaterów#oddzielona#hashem"
- zamiast sprawdzać czy gracz ma bohatera wszystkimi kombinacjami rasa-klasa lepiej zrobić ich listę
nick-NUMER-rpg ""
- dane o bohaterze, tam dałem tylko pojedynczą liczbę, ale możesz zrobić więcej statów tak jak jest więcej bohaterów na 1 wpisie