←  Poradniki/Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BaseBuilder
Dodawanie forwardów

Zablokowany

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 01.09.2010

Pokaże tutaj jak dodać forwardy do wersji 5.4 tej która jest na forum
1.
new g_fwRoundStart, g_fwGrabEnt, g_fwDropEnt, g_fwNewGameStart, g_fwGameStart, g_fwSwapTeams
new g_fwiFakeReturn
dodajemy przed plugin_init()
2.
g_fwNewGameStart = CreateMultiForward("bb_new_round",ET_IGNORE)
	g_fwGameStart = CreateMultiForward("bb_timer_started",ET_IGNORE)
	g_fwRoundStart = CreateMultiForward("bb_zombies_released",ET_IGNORE)
	g_fwSwapTeams = CreateMultiForward("bb_teams_swapped",ET_IGNORE)
	g_fwGrabEnt = CreateMultiForward("bb_ent_grabbed",ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
	g_fwDropEnt = CreateMultiForward("bb_ent_dropped",ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
dodajemy do plugin_init()
3.
do Release_Zombies() na samym końcu po client_cmd(0, "spk %s", g_RoundStart)
ExecuteForward(g_fwRoundStart,g_fwiFakeReturn)

do event_round_start() na samym końcu po przedostatnim }
ExecuteForward(g_fwNewGameStart, g_fwiFakeReturn)

do logevent_round_start() na samym końcu po if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
		set_task(5.0, "Base_Calc")
ExecuteForward(g_fwGameStart, g_fwiFakeReturn)

do logevent_round_end() po print_color(0, "^x04%L", LANG_SERVER, "TEAMS_SWAPPED")
ExecuteForward(g_fwSwapTeams, g_fwiFakeReturn)


do cmdMoveEnt(id) po g_pDist[id] = dist
ExecuteForward(g_fwGrabEnt,g_fwiFakeReturn, id, ent)

do cmdStopEnt(id) po g_LastMover[g_pEnt[id]] = id
ExecuteForward(g_fwDropEnt,g_fwiFakeReturn, id, g_pEnt[id])

Kiedy się wywołują po kolei
1.Otwarcie klatek zombie - bb_zombies_released()
2.Nowa runda po freeze time - bb_timer_started()
3.Nowa runda przed freeze time - bb_new_round()
4.Zmiana teamów - bb_teams_swapped()
5.Złapanie klocka - bb_ent_grabbed(id, ent)
6.Puszczenie klocka - bb_ent_dropped(id, ent)
Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.09.2010 17:41
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 01.09.2010

Nie kapuje tylko co to robi :D
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 01.09.2010

mozesz w innym pluginie lapac zdarzenia z BB np podniesienie klocka
Odpowiedz
Zablokowany