Nowa Klasa COD + int = niewidzialny
radek_b11 01.09.2010
Witam
Jakich funkcji użyć by klasa np: Kameleon miała xx prędkości xx hp xx broń i Moc: Im więcej pkt inteligencji tym bardziej niewidzialny ?
Jakich funkcji użyć by klasa np: Kameleon miała xx prędkości xx hp xx broń i Moc: Im więcej pkt inteligencji tym bardziej niewidzialny ?
KSC21
04.09.2010
Znajdź:Kameleon miała xx prędkości xx hp xx broń
enum3 pierwsze linijki oznaczają:
- Nazwa klasy,
- HP,
- AP ( Armor ).
Aby dodać broń znajdź case klasy np.:
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
Gdzie give_item odpowiada za broń np.:
case Twoja_Klasa:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_scout");
}
A to by oznaczało, iż masz klasę o nazwie "Twoja_Klasa" i dostaje ona na początek rundy deagla, famasa i scouta.
Użytkownik KSC21 edytował ten post 04.09.2010 21:22
hardbot 04.09.2010
radek_b11 05.09.2010
Dodać klasy potrafię ale nie potrafię zrobić żeby np jego widoczność zależała od INTELIGENCJI.
Przy okazji jaką komendę dodać przy klasie żeby chodziła cicho ?
Przy okazji jaką komendę dodać przy klasie żeby chodziła cicho ?
KSC21
05.09.2010
Przy okazji jaką komendę dodać przy klasie żeby chodziła cicho ?
set_user_footsteps(id, 1);
Jeśli nie zadziała, przypisz klasie item.
Użytkownik KSC21 edytował ten post 05.09.2010 11:25
radek_b11 05.09.2010
Ale jak przypiszę item i wpisze /drop lub dostanie nowy item to wtedy nie będzie już miał prędkości ?
Nie da się tego inaczej zrobić ?
Nie da się tego inaczej zrobić ?