←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowa Klasa COD + int = niewidzialny

Zablokowany

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 01.09.2010

Witam

Jakich funkcji użyć by klasa np: Kameleon miała xx prędkości xx hp xx broń i Moc: Im więcej pkt inteligencji tym bardziej niewidzialny ?
Odpowiedz

  • +
  • -
KSC21 - zdjęcie KSC21 04.09.2010

Kameleon miała xx prędkości xx hp xx broń

Znajdź:
enum
3 pierwsze linijki oznaczają:
- Nazwa klasy,
- HP,
- AP ( Armor ).
Aby dodać broń znajdź case klasy np.:

case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}

Gdzie give_item odpowiada za broń np.:

case Twoja_Klasa:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_scout");
}

A to by oznaczało, iż masz klasę o nazwie "Twoja_Klasa" i dostaje ona na początek rundy deagla, famasa i scouta.
Użytkownik KSC21 edytował ten post 04.09.2010 21:22
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 05.09.2010

Dodać klasy potrafię ale nie potrafię zrobić żeby np jego widoczność zależała od INTELIGENCJI.
Przy okazji jaką komendę dodać przy klasie żeby chodziła cicho ?
Odpowiedz

  • +
  • -
KSC21 - zdjęcie KSC21 05.09.2010

Przy okazji jaką komendę dodać przy klasie żeby chodziła cicho ?

set_user_footsteps(id, 1);

Jeśli nie zadziała, przypisz klasie item.
Użytkownik KSC21 edytował ten post 05.09.2010 11:25
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 05.09.2010

Ale jak przypiszę item i wpisze /drop lub dostanie nowy item to wtedy nie będzie już miał prędkości ?
Nie da się tego inaczej zrobić ?
Odpowiedz
Zablokowany