←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Usuwanie min jak ktoś zginie.

Zablokowany

  • +
  • -
~^DdR^ - zdjęcie ~^DdR^ 01.09.2010

Witam chcę zrobić tak że jak Saper podłoży miny gdzieś i jak ktoś go zabiję to one od razu znikają. Mam Death Match na Codzie no i jest taki problem że Saperzy zawsze zaminują całą mape i nie da się grać. Proszę o pomoc jak takie coś zrobić :)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 01.09.2010

public UsunMinyGracza(id)
{
	new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
	while(iEnt > 0) 
	{
		if(id == pev(iEnt, pev_owner))
			remove_entity(iEnt);
		iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");	
	}
}

Wywołaj tę funkcję przy śmierci gracza, np. tak

public Death()
{
	new id = read_data(2);
	if(is_user_connected(id)) UsunMinyGracza(id);
	new attacker = read_data(1);
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 01.09.2010

Robisz zmienną:
new mina_ent


Dodaj to do Deatch
	if(klasa_gracza[id] == Saper)
remove_entity(mina_ent);

i podmień funkcję od miny na tą :)
Spoiler

Użytkownik hardbot edytował ten post 01.09.2010 14:49
Odpowiedz
Zablokowany