Witam chcę zrobić tak że jak Saper podłoży miny gdzieś i jak ktoś go zabiję to one od razu znikają. Mam Death Match na Codzie no i jest taki problem że Saperzy zawsze zaminują całą mape i nie da się grać. Proszę o pomoc jak takie coś zrobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Usuwanie min jak ktoś zginie.
Temat rozp.
~^DdR^
, 01.09.2010 11:52
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.09.2010 11:52
#2
Napisano 01.09.2010 14:41
public UsunMinyGracza(id) { new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine"); while(iEnt > 0) { if(id == pev(iEnt, pev_owner)) remove_entity(iEnt); iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine"); } }
Wywołaj tę funkcję przy śmierci gracza, np. tak
public Death() { new id = read_data(2); if(is_user_connected(id)) UsunMinyGracza(id); new attacker = read_data(1);
#3
Napisano 01.09.2010 14:48
Robisz zmienną:
Dodaj to do Deatch
i podmień funkcję od miny na tą
new mina_ent
Dodaj to do Deatch
if(klasa_gracza[id] == Saper)
remove_entity(mina_ent);
i podmień funkcję od miny na tą
Spoiler
Użytkownik hardbot edytował ten post 01.09.2010 14:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych