Chińczykom udało się zrobić takie coś
( czas od 0:35 do 1:25)
public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed ) { if( !is_user_alive( id ) ) return PLUGIN_HANDLED if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) ) { new szClip, szAmmo new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if( szWeapID == CSW_AK47 && g_ACR[id] == true && !g_hasZoom[id] == true) { g_hasZoom[id] = true cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 ) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ACR_SIGHT_MODEL) emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 ) } else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_ACR[id] == true && g_hasZoom[id]) { g_hasZoom[ id ] = false entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ACR_V_MODEL) cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 ) } } return PLUGIN_HANDLED }chcę aby przy włączaniu zooma pokazywał się inny model lecz nie wiem jak to zrobić
01 wrzesień 2010 - 14:20:
nikt nie potrafi pomóc ?