Call of Duty mod
fuuuuu!
31.08.2010
ITEMY:
Nazwa przedmiotu: Odporność na Flashe
- Flashbangi na Ciebie nie działają
- 1/2 szans, że Flashbang Cie nie oślepi.
- 1/3 szans, że Flashbang Cie nie oślepi.
Nazwa przedmiotu: Mniejsza grawitacja
- Twoja grawitacja zmniejszona jest o 100.
- Twoja grawitacja zmniejszona jest o 200.
- Twoja grawitacja zmniejszona jest o 300.
Nazwa przedmiotu: Księga doświadczenia
- Podwaja punkty doświadczenia zdobywane przez Ciebie.
Nazwa przedmiotu: Dodatkowe punkty
- Możesz rozdać 5 dodatkowych punktów statystyk
- Możesz rozdać 10 dodatkowych punktów statystyk
- Możesz rozdać 15 dodatkowych punktów statystyk
Nazwa przedmiotu: Nieskończona amunicja
- Twoja amunicja się nie kończy, nie musisz przeładowywać
NOWE KLASY:
Lekki żołnierz: 100 HP + 100 AP + GALIL + 135% szybkości biegu + HE
Rebeliant: 100 HP + 100 AP + UMP + Mniej widoczny + 2x Flash
Dywersant: 100 HP + 200 AP + Deagle + Ubranie wroga
Najemnik: 200 HP + 200 AP + UZI + SCHMIDT + 110% szybkości biegu
Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
KasztanAD
31.08.2010
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Lub tutaj jest pełno tutoriali na ten temat:
http://amxx.pl/modyf...ginow-f125.html
+ mile widziany
Edited by KasztanAD, 31.08.2010 13:39.
KSC21
01.09.2010
Mogę cię podjąć tego zadaniaLekki żołnierz: 100 HP + 100 AP + GALIL + 135% szybkości biegu + HE
fuuuuu!
01.09.2010
Jednak nie mogę sobie poradzić z tym aby klasa była mniej widoczna lub miała ubranie wroga. Może ktoś pomóc?
KSC21
01.09.2010
Znajdź case swojej klasy np.:aby klasa była mniej widoczna lub miała ubranie wroga
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
Dodaj po give_item to:
ZmienUbranie(id, 0);Będzie wyglądało tak:
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}
Powinno zadziałać
Edited by KSC21, 01.09.2010 16:43.
fuuuuu!
01.09.2010
Znajdź case swojej klasy np.:aby klasa była mniej widoczna lub miała ubranie wroga
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
Dodaj po give_item to:ZmienUbranie(id, 0);Będzie wyglądało tak:case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}
Powinno zadziałać
Już sobie z tym poradziłem wczesniej. Z mniejsza widocznoscia także. Ale chciałeś mi pomóc więc łap +