←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Sprite - rysowanie

Zablokowany

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 30.08.2010

Witajcie,
moglby ktos podpowiedziec/napisac funkcje ktora maluje obrazek (sprite) ustalony przeze mnie(bedzie on na serwerze), w miejscu celownika kiedy napisze na sayu /maluj
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 30.08.2010

Jeśli ktoś ci napisze coś takiego to będzie właśnie ten plugin wyżej o-O
Odpowiedz

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 30.08.2010

Jeśli ktoś ci napisze coś takiego to będzie właśnie ten plugin wyżej o-O

Ten wyzej maluje reklamy na scianach. A ja chce malowanie obrazku w miejscu celownika gdy wpiszemy na sayu /maluj
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 30.08.2010

xD tzn. ze ma ci zmieniać wygląd celownika na jakiś spr :D to nie realne (Gdzie to widziałeś)
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 30.08.2010

jemu chodzi o spray wpisuje komende i maluje przed nim jakis obrazek najlepiej stworzyc byt przed graczem i nadac mu txt tylko musisz dodac zabezpieczenie ze byt tworzy sie tylko wtedy jak gracz patrzy na sciane lub podloge
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 30.08.2010

aaa bo już myślałem że zmienia celownik :P
To da się zrobić zaraz przepatrzę i postaram się coś zrobić.
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 30.08.2010

wystarczy zrobic jakis byt i nadac mu model + scale nic wiecej
Odpowiedz

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 30.08.2010

aaa bo już myślałem że zmienia celownik :P
To da się zrobić zaraz przepatrzę i postaram się coś zrobić.

będę bardzo wdzieczny.
A co to ten Byt tak a propo?:)
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 31.08.2010

A co to ten Byt tak a propo?



ang. Entity. Specjalny obiekt na mapie posiadający określoną właściwość/instrukcję. Rozróżnia się Byty Punktowe (ang. Point Entity) np. światła, dźwięki, kamery, uzbrojenie, oraz Byty Solidne (ang. Brush Entity) np. drzwi, szyby, przyciski, windy... Niektóre działają tylko raz na rundę, a niektóre częściej. Wiele z nich potrzebuje zresetowania na początku każdej rundy. To one odpowiadają za interaktywność mapy.

Odpowiedz

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 31.08.2010

hardbot, i udalo Ci sie cos napisac ? :)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.09.2010

Mi się udało coś napisać

new const gszModel[] = "sprites/logo.spr";
tu podajesz sprite

a pokazujesz tym
Create_Spriter(id, Float:fOffset, const model[], Float:fDuration, Float:fFramerate=0.0, Float:fMaxFrame=0.0)
id - gracz
fOffset - przesuniecie, 0.0 oznacza środek ekranu
model - sprite
fDuration - czas efektu
fFramerate -klatki na sekundę
fMaxFrame - ilość klatek

Jeśli sprite nie jest animowany, możesz pominąć 2 ostatnie argumenty

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 03.09.2010

R3X, pozniej przetestuje.
A czy w tym pluginie usuwa te sprites na koncu rundy?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.09.2010

He?
Ten plugin pokaże sprite przez wskazany czas przed celownikiem gracza. Jeśli chodziło o umiejscowienie spritea na mapie to przecież Abes dał Ci link w #2
Odpowiedz

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 03.09.2010

No mi chodzi o cos jak te spraye w CS:D
Ze ktos maluje, inni to widza a potem to znika.
Odpowiedz
Zablokowany