Sprite - rysowanie
Pittero
30.08.2010
Witajcie,
moglby ktos podpowiedziec/napisac funkcje ktora maluje obrazek (sprite) ustalony przeze mnie(bedzie on na serwerze), w miejscu celownika kiedy napisze na sayu /maluj
moglby ktos podpowiedziec/napisac funkcje ktora maluje obrazek (sprite) ustalony przeze mnie(bedzie on na serwerze), w miejscu celownika kiedy napisze na sayu /maluj
Abes Mapper
30.08.2010
Pittero
30.08.2010
widzialem to juz, ale nie to mi potrzebne...Reklamy na Serwerze + informacje graficzne na ścianach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
hardbot 30.08.2010
Jeśli ktoś ci napisze coś takiego to będzie właśnie ten plugin wyżej o-O
Pittero
30.08.2010
Ten wyzej maluje reklamy na scianach. A ja chce malowanie obrazku w miejscu celownika gdy wpiszemy na sayu /malujJeśli ktoś ci napisze coś takiego to będzie właśnie ten plugin wyżej o-O
hardbot 30.08.2010
tzn. ze ma ci zmieniać wygląd celownika na jakiś spr to nie realne (Gdzie to widziałeś)
G[o]Q
30.08.2010
jemu chodzi o spray wpisuje komende i maluje przed nim jakis obrazek najlepiej stworzyc byt przed graczem i nadac mu txt tylko musisz dodac zabezpieczenie ze byt tworzy sie tylko wtedy jak gracz patrzy na sciane lub podloge
hardbot 30.08.2010
aaa bo już myślałem że zmienia celownik
To da się zrobić zaraz przepatrzę i postaram się coś zrobić.
To da się zrobić zaraz przepatrzę i postaram się coś zrobić.
Pittero
30.08.2010
będę bardzo wdzieczny.aaa bo już myślałem że zmienia celownik
To da się zrobić zaraz przepatrzę i postaram się coś zrobić.
A co to ten Byt tak a propo?
Abes Mapper
31.08.2010
A co to ten Byt tak a propo?
ang. Entity. Specjalny obiekt na mapie posiadający określoną właściwość/instrukcję. Rozróżnia się Byty Punktowe (ang. Point Entity) np. światła, dźwięki, kamery, uzbrojenie, oraz Byty Solidne (ang. Brush Entity) np. drzwi, szyby, przyciski, windy... Niektóre działają tylko raz na rundę, a niektóre częściej. Wiele z nich potrzebuje zresetowania na początku każdej rundy. To one odpowiadają za interaktywność mapy.
R3X
03.09.2010
Mi się udało coś napisać
a pokazujesz tym
fOffset - przesuniecie, 0.0 oznacza środek ekranu
model - sprite
fDuration - czas efektu
fFramerate -klatki na sekundę
fMaxFrame - ilość klatek
Jeśli sprite nie jest animowany, możesz pominąć 2 ostatnie argumenty
new const gszModel[] = "sprites/logo.spr";tu podajesz sprite
a pokazujesz tym
Create_Spriter(id, Float:fOffset, const model[], Float:fDuration, Float:fFramerate=0.0, Float:fMaxFrame=0.0)id - gracz
fOffset - przesuniecie, 0.0 oznacza środek ekranu
model - sprite
fDuration - czas efektu
fFramerate -klatki na sekundę
fMaxFrame - ilość klatek
Jeśli sprite nie jest animowany, możesz pominąć 2 ostatnie argumenty
Załączone pliki
Pittero
03.09.2010
R3X, pozniej przetestuje.
A czy w tym pluginie usuwa te sprites na koncu rundy?
A czy w tym pluginie usuwa te sprites na koncu rundy?
R3X
03.09.2010
He?
Ten plugin pokaże sprite przez wskazany czas przed celownikiem gracza. Jeśli chodziło o umiejscowienie spritea na mapie to przecież Abes dał Ci link w #2
Ten plugin pokaże sprite przez wskazany czas przed celownikiem gracza. Jeśli chodziło o umiejscowienie spritea na mapie to przecież Abes dał Ci link w #2
Pittero
03.09.2010
No mi chodzi o cos jak te spraye w CS:D
Ze ktos maluje, inni to widza a potem to znika.
Ze ktos maluje, inni to widza a potem to znika.