Jak zablokowac zmiane modelu przez models w konsoli?
Jak pokazac model u gracza ktory ma cl_minmodels 0?
Jak po wpisaniu kill, przeniesieniu przez adma pozostawic model a nie zeby zamienial sie na standardowy?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "autor" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "event_spawn", 1); } public event_spawn(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "klawisz"); } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "wiezien"); } set_pev(id, pev_body, 1); set_pev(id, pev_skin, 2); } } public plugin_precache() { precache_model("models/player/klawisz/klawisz.mdl"); precache_model("models/player/wiezien/wiezien.mdl"); }
Edited by Pittero, 27.08.2010 08:13.