Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2010 08:12

Witajcie, mam taki plugin na uzywanie modeli i teraz moje pytanie brzmi.
Jak zablokowac zmiane modelu przez models w konsoli?
Jak pokazac model u gracza ktory ma cl_minmodels 0?
Jak po wpisaniu kill, przeniesieniu przez adma pozostawic model a nie zeby zamienial sie na standardowy?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "autor"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "event_spawn", 1);
}
public event_spawn(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "klawisz");
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "wiezien");
}
set_pev(id, pev_body, 1);
set_pev(id, pev_skin, 2);
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/klawisz/klawisz.mdl");
precache_model("models/player/wiezien/wiezien.mdl");
}

Użytkownik Pittero edytował ten post 27.08.2010 08:13

  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.08.2010 00:50

Jak pokazac model u gracza ktory ma cl_minmodels 0?


Możesz (chyba) po wejściu gracza wymusić mu cl_minimodels 1

Jak po wpisaniu kill, przeniesieniu przez adma pozostawic model a nie zeby zamienial sie na standardowy?


Możesz w evencie początku rundy ustawiać model za każdym razem.

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2010 01:25

Ustawiam model na poczatku rundy i nic...
Trzeba ten kod poprawic.
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 01.09.2010 14:38

#include <amxmodx>

public plugin_init() register_plugin( "MinModels", "1.0", "[H]ARDBO[T]" );

public client_authorized(id) set_task( 1.0, "Cmd", id, _, _, "b" );

public Cmd( id ) client_cmd( id, "cl_minmodels 1" )


#5 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2010 14:50

A jak ktos kill wpisze to model na standardowy sie zmienia...
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 01.09.2010 14:57

A jak ktos kill wpisze to model na standardowy sie zmienia...

Nawet jak wpisze kill to będzie mieć xD :)

#7 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2010 15:44

A to musze model potem jakos resetowac na koniec rundy?? Zeby na poczatku nowej dac inny?
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.09.2010 11:07

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych