Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Spis mocy, pytanie o item
#1
Napisano 26.08.2010 19:32
Jest pytanie do was czy istnieje jakiś spis mocy?
Drugie pytanie odnośni się do itemu aczkolwiek interesuje mnie kwestia zrobnia itemu dzięki któremu dostaniemy na start +50 hp i 100 armoru. Jestem newbie w pisaniu pluginów dlatego proszę o pomoc.
#3
Napisano 26.08.2010 19:43
case 69: { player_item_name[id] = "EXP box" player_item_id[id] = rannum new xp_award = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*3 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot: Twoj exp jest mnozony x3" ,player_item_name[id], xp_award) }Ostatnie pytanie czy ten item co jest podany u góry będzie dobrze działał?
//Opis tego itemu będzie wyglądał tak?
if (new xp_award[id] > 0) { num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"abc") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," bleble")Rozchodzi mi się głownie o początek czyli o:
if (new xp_award[id] > 0)I jak stworzyć opis itemu gdy w jednym itemie mam np.:
player_ultra_armor[id]=random_num(5,14) player_b_grenade[id] = random_num(1,2) player_b_dagon[id] = 1Wszystko po przecinku dodawać?
Użytkownik Magnetix edytował ten post 26.08.2010 19:47
#4
Napisano 26.08.2010 19:58
Przeczytaj sobie co napisałem w tym temacie...
A co do drugiego...:
player_ultra_armor[id]=random_num(5,14) player_b_grenade[id] = random_num(1,2) player_b_dagon[id] = 1To tworzy Ci się on automatycznie, bo masz go opisanego w public iteminfo(id)
Użytkownik slowly edytował ten post 26.08.2010 19:59
#5
Napisano 26.08.2010 20:11
automatycznie po kompilacji z sma na amxx czy po wrzuceniu na serwer?Wszystko zle...
Przeczytaj sobie co napisałem w tym temacie...
A co do drugiego...:player_ultra_armor[id]=random_num(5,14) player_b_grenade[id] = random_num(1,2) player_b_dagon[id] = 1To tworzy Ci się on automatycznie, bo masz go opisanego w public iteminfo(id)
#6
Napisano 26.08.2010 20:14
#7
Napisano 26.08.2010 20:20
To są moce itemów a ja chciałem moce które się ładują jak stoimy w miejscu i trzymamy w ręce nóż. Np. Paladynowi ładuje się long jump a magowi fireball.1.
Tworzenie nowych przedmiotów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#8
Napisano 26.08.2010 20:22
Nie jest nigdzie napisane że one są tylko do itemów
#9
Napisano 27.08.2010 11:41
Tam masz opis mocy.
Nie jest nigdzie napisane że one są tylko do itemów
case Mumia: { player_b_ghost[id]; client_print(id, print_center, "Mozesz przechodzic przez sciane", player_b_ghost[id]); }Zrobiłem coś takiego wzorując się na tym:
case Cziter: // gdy noz sie naladuje.. { player_b_damage[id]+=5; client_print(id, print_center, "Masz juz %d dodatkowych obrazen!", player_b_damage[id]); }I niestety przy kompilacji:
Co źle zrobiłem?dbmod_5.sma(8283) : warning 215: expression has no effect
#10
Napisano 27.08.2010 11:44
player_b_ghost[id]=10Musisz podać czas, przez jaki moze przechodzic przez sciany(ja tu podalem dziesiec sekund...)
Użytkownik slowly edytował ten post 27.08.2010 11:44
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych