Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Jak zrobić prosty item...!?


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

  • Reputacja: 14
    Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 25.08.2010 12:43

Witam.
Mam do Was pytanie. Jak zrobić item dzięki któremu po strzale w przeciwnika wypada mu automaycznie broń.
Próbowałem zrobić coś takiego, lecz to nie działało. Ma to być coś w stylu itemka 1/x, żebym mógł określić jaka jest szansa na wyrzucenie broni przeciwinikowi...
Za wszystkie odpowiedzi z góry THX. Pozdro all, Slowly

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

  • Reputacja: 113
    Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Posted 25.08.2010 13:29

Do Damage
add_bonus_drop(attacker_id,id)
na końcu
public add_bonus_drop(attacker_id,id)

{

	if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) 

	{

		if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)

			engclient_cmd(id, "drop")

	}

	return PLUGIN_HANDLED

}
oczywiście stwórz tablicę oraz wylosuj wartość w itemie.
  • +
  • -
  • 3

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 14
    Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 25.08.2010 16:02

A to też muszę dodawać?

if(player_b_drop[id]>0)
	{
		if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
			else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
	}
Czy to jest w tym wypadku zbędne?

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

  • Reputacja: 113
    Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Posted 26.08.2010 09:30

Jak chcesz by item mógł być ulepszany to tak, ale nie jest to konieczne do działania tak samo jak opis.
  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In