Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Diablo Mod] Klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 hefcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.08.2010 23:20

Witam,

Mam taki mały problem na swoim serverze Diablo Mod. Mianowicie, miałem zrobione 16 klas, i podwójne menu ( czyli do wyboru na początku, bohaterowie i potwory) i wszystko śmigało jak trzeba, ale chciałem dorobić jeszcze 6 klas w 3 menu ( bohaterowie, potwory, premium). Czyli chciałbym aby było w sumie 22 klasy. I tak, wszystko jest zrobione, lecz, Wybierając nową postać, włącza się stara postać. Czyli np, wybieram 1 klase z 3 menu (premium) a dostaje 1 klase z drugiego menu (potwory) i tak jest z każdą klasą z nowego menu. W sqlu są normalnie 22 klasy ale na serverze tylko 16. Proszę o pomoc.

Może to przez te flagi w cvarze ?

Oto urywki kodu : Zaprezentuje tylko z 1 klasą :

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Andariel, Duriel, Mefisto, Diablo, Baal, Izual, Starozytny, Nihlathak, Demon, Aniol, Nieumarly, Najemnik, Zloczynca , Cain}
new Race[23][32] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Andariel", "Duriel", "Mefisto", "Diablo", "Baal", "Izual", "Starozytny", "Nihlathak", "Demon", "Aniol", "Nieumarly", "Najemnik", "Zloczynca", "Cain"}
new race_heal[23] = { 100,105,150,130,115,120,110,170,120,105,120,135,150,145,150,155,145,130,100,100,100,100,100}
new player_class_lvl[33][23]
new srv_avg[23] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
4x
for(new i=1;i<23;i++)
i wszędzie pozmieniane lx[]
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijklmnopqrstuw")
	// a Mag
	// b Paladyn
	// c Mnich
	// d Zabojca
	// e Barbarzynca
	// f Nekromanta
	// g Ninja
	// h Hunter
public ShowPremium(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz Premium - ^n\w1. Demon   Level :\r%i^n2. \wAniol   Level :\r%i^n3. \wNieumarly Level :\r%i^n4. \wNajemnik   Level :\r%i^n5. \wZloczynca Level :\r%i^n6. \wCain   Level :\r%i^n7.Wstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20],player_class_lvl[id][21],player_class_lvl[id][22])
show_menu(id, Kpremium,text3, -1, "Premium")


}
public PremiumKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz Potwora:
* 1:Demon
* 2:Aniol
* 3:Nieumarly
* 4:Najemnik
* 5:Zloczynca
* 6:Cain
* 0:Wstecz
*/
g_haskit[id] = 0
new lx[24]
switch (key)
{
        case 0: { // 1
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
		      {
	                player_class[id] = Demon  
		       set_task(0.5,"ciche_off",id)
		      }
                 }
        case 9:{
                potwory(id, lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Case w ładowaniu nożem też dodany, Proszę pomóżcie znaleźć błąd
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych