[CoD]Klasa z Zoom'em
Onyke
24.08.2010
Zoom Aug - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wzoruj się na tym
Edited by 0nYk3, 24.08.2010 20:01.
Wzoruj się na tym
Edited by 0nYk3, 24.08.2010 20:01.
camilost
26.08.2010
W public CmdStart(id, uc_handle)
Przed public plugin_init()
new hasZoom[33];
W public client_connect(id) jak i disconnect
hasZoom[id] = false
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == Klasa) { new szClip, szAmmo new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id]) { hasZoom[id] = true; cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1); emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100); } else if (hasZoom[id]) { hasZoom[id] = false; cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0); } }
Przed public plugin_init()
new hasZoom[33];
W public client_connect(id) jak i disconnect
hasZoom[id] = false
sebuli
28.08.2010
Na pewno sie da, chyba zamiast tego całego wepid musialbys dac informacje_przedmiotu_gracza[0][xx]
I to musialbys dac w tym ifie zamiast wepid. Tam gdzie xx to nr przedmiotu.
I to musialbys dac w tym ifie zamiast wepid. Tam gdzie xx to nr przedmiotu.
camilost
29.08.2010
sebuli, po co tak kombinować? Ja to właśnie miałem jako item...
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU) {
Intex
31.08.2010
Zrobilem tak i mam bła na czerwono robi mi się
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == Komandos)
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == Komandos)
camilost
31.08.2010
Jakbyś poprawnie wkleił do: [CoD]Klasa z Zoom'em - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (Tam masz napisane gdzie...) to by działało
Intex
31.08.2010
Jakbyś poprawnie wkleił do: [CoD]Klasa z Zoom'em - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (Tam masz napisane gdzie...) to by działało
Wkleiłem znów od nowa całe i d*pa to samo...
camilost
31.08.2010
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU) { new szClip, szAmmo new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id]) { hasZoom[id] = true; cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1); emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100); } else if (hasZoom[id]) { hasZoom[id] = false; cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0); } }
Zmień nr. itemu. ;]