Kilka pytań :)
Myszka na 20 24.08.2010
Witam !! Mam kilka pytań !
1. Otóż jaka funkcja odpowiada za to aby można było mieć tylko nóż, TYLKO, nawet aby nie można było żadnej broni podnieść ani na początku usp i glocka i c4 nie dostawać ??
2. Jaka funkcja odpowiada za to że można zwiększyć obrażenia zadawane z noża
3. Jak zrobić że gdy stoimy z NOŻEM to ładuje się pasek przez 10 s. I gdy się naładuje dostajemy jakąś moc np.
Na razie to chyba wszystko dam + !!
@Edit:
4. Jaka funkcja odpowiada za zmianę modelu Noża
Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 10:38
1. Otóż jaka funkcja odpowiada za to aby można było mieć tylko nóż, TYLKO, nawet aby nie można było żadnej broni podnieść ani na początku usp i glocka i c4 nie dostawać ??
2. Jaka funkcja odpowiada za to że można zwiększyć obrażenia zadawane z noża
3. Jak zrobić że gdy stoimy z NOŻEM to ładuje się pasek przez 10 s. I gdy się naładuje dostajemy jakąś moc np.
set_user_footsteps ( id, 1 )tak długo aż nie naciśnie ataku (Lewy przycisk myszy )
Na razie to chyba wszystko dam + !!
@Edit:
4. Jaka funkcja odpowiada za zmianę modelu Noża
Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 10:38
Screeaam... 24.08.2010
1. W evencie CurWeapon możesz wykonać funkcję, że gracz nie może zmienić broni, np:
Powinno działać, każda zmiana z noża na np. USP wymusi graczowi zmianę na nóż.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
4.
Gdzieś na górze:
Do Precache:
CurWeapon:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Co do blokady podnoszenia i kupowania broni to:
Do plugin_init:
Gdzieś na końcu:
Co do obrażeń z noża to wykorzystaj to:
Wpływanie na obrażenia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
@Edit, spróbuj tak:
Do plugin_init:
Gdzieś na końcu sma:
I na samej górze:
Obrażenia z noża *2.
Nie wiem czy pójdzie.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 24.08.2010 11:02
new posiada_noz[33]
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == CSW_KNIFE) posiada_noz[id] = 1
else posiada_noz[id] = 0
if (!posiada_noz[id])
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
posiada_noz[id] = 1
}
Powinno działać, każda zmiana z noża na np. USP wymusi graczowi zmianę na nóż.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
4.
Gdzieś na górze:
new NOZ_VIEW[] = "models/v_noz.mdl"
Do Precache:
precache_model(NOZ_VIEW)
CurWeapon:
if(weapon == CSW_KNIFE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NOZ_VIEW)
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Co do blokady podnoszenia i kupowania broni to:
Do plugin_init:
register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("autoshotgun", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
Gdzieś na końcu:
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;
Co do obrażeń z noża to wykorzystaj to:
Wpływanie na obrażenia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
@Edit, spróbuj tak:
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")
Gdzieś na końcu sma:
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
}
I na samej górze:
#include <hamsandwich>
Obrażenia z noża *2.
Nie wiem czy pójdzie.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 24.08.2010 11:02
Myszka na 20 24.08.2010
Wielkie dzięki !! A jak z ładowaniem noża ?? I jak zrobić aby np:
Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 11:35
public plugin_init() {
register_clcmd("say /menu","menu")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Wybor","wybor_menu")
menu_additem(menu,"Wybor 1","0",0)
menu_additem(menu,"Wybor 2","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 0: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 1");
// Tutaj dać aby gracz miał 2 razy mocniejszy dmg :) z noża
// Tutaj gracz ma TYLKO nóż xD
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 2");
// Tutaj dać aby gracz miał 3 razy mocniejszy dmg :) z noża :P
// Tutaj gracz ma tylko nóż i scouta :D
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 11:35
Screeaam... 24.08.2010
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new dmg_podwojne[33]
new dmg_potrojne[33]
new posiada_noz[33]
new tylko_noz[33]
new noz_scout[33]
public plugin_init() {
register_clcmd("say /menu","menu")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Wybor","wybor_menu")
menu_additem(menu,"Wybor 1","0",0)
menu_additem(menu,"Wybor 2","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 0: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 1");
dmg_podwojne[id] = 1
tylko_noz[id] = 1
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 2");
dmg_potrojne[id] = 1
noz_scout[id] = 1
give_item(id, "weapon_scout")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && dmg_podwojne[attacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && dmg_potrojne[attacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(3,damage*3)
}
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == CSW_KNIFE) posiada_noz[id] = 1
else posiada_noz[id] = 0
if (!posiada_noz[id] && tylko_noz[id] == 1)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
posiada_noz[id] = 1
}
if (weapon != CSW_SCOUT && !posiada_noz[id] && noz_scout[id] == 1)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
posiada_noz[id] = 1
}
}
Powinno pójść.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 24.08.2010 12:06
Myszka na 20 24.08.2010
Ok dzięki Jeszcze 2 pytanka
1. Jak z tym ładowaniem noża ?? Że zładuje sobie nóż i mam skill... np to footsteps
2. Czy da się zwiększyć zasięg noża ??
@Edit
Zadaję te wszystkie pytania bo mam pomysł na moda i mam już dość sporo zrobione
Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 12:44
1. Jak z tym ładowaniem noża ?? Że zładuje sobie nóż i mam skill... np to footsteps
2. Czy da się zwiększyć zasięg noża ??
@Edit
Zadaję te wszystkie pytania bo mam pomysł na moda i mam już dość sporo zrobione
Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 12:44
Screeaam... 24.08.2010
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id) && posiada_noz[id])
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/100.0)
cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
casting[id]=1
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}
public call_cast(id)
{
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
switch(zmienna_odpowiedzialna_za_klasy[id])
{
case Twoja_Klasa:
{
show_hudmessage(id, "Nie slychac jak chodzisz!")
set_user_footsteps(id, 1)
}
}
}
Nie wiem czy będzie działać, bo wycinam na szybko. To jest pod klasę, zrobiłem po klasę, bo nie wiem na co Ci to mam włożyć.
Myszka na 20 24.08.2010
Dzięki na razie to chyba wszystko ale za kilka godzi zapewne będę się pytać o nVault