Proplem z moca by verticus
krzywy92 24.08.2010
Witam chcialbym sie spytac co mam nie tak jezeli zrobilem wszystko zgodnie z poradnikiem i moc mi nie dziala [Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X a to z mojego sma
No i tutaj tez dodalem tak jak trzeba ale nic kompletnie niedziala :[
new g_TrapMode[33] new g_GrenadeTrap[33] = {0, ... } new Float:g_PreThinkDelay[33] new c_jump[33] <--------- jest nowa zmienna
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id) if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id) if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id) if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id) to zamienilem na if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id) if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id) if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id) if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)
//From twistedeuphoria plugin public Prethink_Doublejump(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]) { dojump[id] = true jumps[id]++ return PLUGIN_HANDLED to zamienilem na //From twistedeuphoria plugin public Prethink_Doublejump(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id])) { dojump[id] = true jumps[id]++ return PLUGIN_HANDLED
No i tutaj tez dodalem tak jak trzeba ale nic kompletnie niedziala :[
public handle_create_class(id, menu, item){ if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new strona=0 g_haskit[id] = 0 c_jump[id] = 0 if(item==MENU_EXIT){ menu_destroy(create_class) select_class(id) return PLUGIN_HANDLED } player_class[id]=++item if(player_class[id]==Nekromanta) g_haskit[id] = 1 if(player_class[id]==Hunter) g_GrenadeTrap[id] = 1 if(player_class[id]==Straznik) c_jump[id] = 9 LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_CONTINUE }
slowly 24.08.2010
Jezus... Dobijają mnie tacy ludzie jak Ty... Sam korzystam z tego poradnika i wszystko mi ładnie działa.
Znajdz:
I nie ma mowy, żeby nie działało
Znajdz:
new player_ring[33]Dodaj pod:
new c_jump[33]Znajdz potem:
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)Zamien to na:
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)Potem znajdz:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])I zamien na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))Potem w swoim menu klas, za:
g_haskit[id] = 0Dodaj:
c_jump[id] = 0I w menu klas, za:
player_class[id] = Twoja_KlasaDodaj:
c_jump[id] = "ilosc"
I nie ma mowy, żeby nie działało
krzywy92 24.08.2010
ty sie dziwisz jak ja dopiero sie ucze i robie takie cos od tygodnia i dla mnie to czarna magia
slowly 24.08.2010
Mam tak samo w moim .sma i mi śmiga. Może coś źle dodajesz -.-
@@EDIT:
Oczywiście to co robiłeś na początku usunąłeś?
Użytkownik slowly edytował ten post 24.08.2010 11:21
@@EDIT:
Oczywiście to co robiłeś na początku usunąłeś?
Użytkownik slowly edytował ten post 24.08.2010 11:21
krzywy92 24.08.2010
niewiem lap moje sma i jak mozesz to sprawdz i dodaj plx jak cos to napisz na pw i ci podam gg