Stworzyłem nową klasę, której dodałem rakietkę. Po wybraniu tej klasy i zmianie na inną w pierwszej rundzie rakietka jest na wyposażeniu drugiej klasy. Co zrobić, aby rakieta nie przechodziła na inna klasę?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Rakietki itp.
Temat rozp. Galim, 23.08.2010 19:04
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.08.2010 19:04
#2
Napisano 23.08.2010 19:06
Rozumiem że chodzi ci o CoD ??
#3
Napisano 23.08.2010 19:12
Tak, sorry zapomniałem tego dodać.
#4
Napisano 23.08.2010 19:26
Przy wyborze pozostałych klas ustawić ilość rakiet na 0.
#5
Napisano 23.08.2010 19:28
Tego akurat się domyśliłem, ale czy nie ma czegoś krótszego?
#6
Napisano 23.08.2010 19:45
Dodanie resetu gdzieś przed klasami np. pod tym:
if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
#7
Napisano 23.08.2010 20:16
Ok wszystko działa +
#8
Napisano 23.08.2010 21:10
ej jak dac ten reset?
23 sierpień 2010 - 21:10:
Moglby ktos jasniej?
23 sierpień 2010 - 21:10:
Moglby ktos jasniej?
To co piszę się nie liczy...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych