←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Trzy Problemy

Locked

Pro DiabloMod's Photo Pro DiabloMod 23.08.2010

1./reset

Otóż ustawiłem sobie tak,że za zdobyty lvl dostaje 4 punkty a max staty to 100.Kiedy resetuje staty to dostaje tylko 2.... możecie to naprawić tak ze dostałes 2 lvl masz 4 staty,i jak zresetujesz tez dostajesz 4,a nie 2.w razie czego daje wycinek z .sma



public reset_skill(id)
{
client_print(id,print_chat,"Reset statystyk...")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}


2./przedmioty(/itemy)

Otóż poprawiłem opis nowych przedmiotów. Zmieniłem komende /itemy i /noweitemy na /przedmioty i /noweprzedmioty.Kiedy naciskam jakis numerek z itemem np. 1 to nie chce mi sie wyswietlac opis przedmiotu tylko menu się zamyka;/


public show_menu_item(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yLista Nowych Przedmiotow: ^n\w\r1. \wPierscien Maga^n\w\r2. \wPierscien Paladyna^n\w\r3. \wPierscien Mnicha^n\w\r4. \wPierscien Wojownika^n\w\r5. \wPierscien Zabojcy^n\w\r6. \wPierscien Nekromanty^n\w\r7. \wPierscien Ninjy^n\w\r8. \wAmulet Bystrego Wzroku^n\w\r9. \wZamknij")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public nowe_itemy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magring(id)

}
case 1:
{
paladynring(id)
}
case 2:
{
mnichring(id)
}
case 3:
{
barbarzyncaring(id)
}
case 4:
{
zabojcaring(id)
}
case 5:
{
nekromantaring(id)
}
case 6:
{
ninjaring(id)
}
case 7:
{
flashbangnecklace(id)
}
case 8:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public magring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Maga","Zwykla","Brak","<br>Dostajesz dodatkowe 5 punktow do Inteligencji.<br>Mozesz takze czarowac Ogniste Kule.<br><br>")
}
public paladynring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Paladyna","Zwykla","Brak","<br>Twoj pancerz absoruje obrazenia o 5-15 HP.<br>Masz takze 1/3 lub 1/4 szans na oslepienie wroga.<br><br>")
}
public mnichring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Mnicha","Zwykla","Brak","<br>Poloz totem na ziemie ktory bedzie leczyc 35 HP co 5 sek. na czas 7 sekund.<br>Masz takze 1/2 lub 1/3 szans na smiertelne zabicie wroga z Granatu Wybuchowego.<br><br>")
}
public barbarzyncaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Wojownika","Zwykla","Brak","<br>Dostajesz dodatkowe 5 punktow do Sily.<br>Gdy umierasz to wybuchasz.<br><br>")
}
public zabojcaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Zabojcy","Zwykla","Brak","<br>Dostajesz dodatkowe 5 punktow do Zwinnosci<br>Mozesz takze zrobic podwojny skok w powietrzu<br><br>")
}
public nekromantaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Nekromanty","Zwykla","Brak","<br>Masz 1/2 lub 1/3 szans na odrodzenie sie po smierci<br>Wysysasz takze 5-12 HP przeciwnikowi.<br><br>")
}
public ninjaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Ninjy","Zwykla","Brak","<br>Mozesz teleportowac sie co 3 sekundy za pomoca noza.<br>Mozesz takze wykonac dlugi skok, jak kucniesz na 3 sekundy<br><br>")
}
public flashbangnecklace(id)
{
showitem(id,"Amulet Bystrego Wzroku","Zwykla","Brak","<br>Jestes odporny na Granaty Oslepiajace<br><br>")
}


3./sklep

To Tak samo co w pkt.2.Naciskam 1,2, czy 3 i nic mi nie ulepsza,nie kupuje,tylko menu mi się zamyka:

}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z Wyposazeniem: ^n\w\r1. \wUlepsz Przedmiot - \r$9000^n\w\r2. \wKup losowy Przedmiot - \r$5000^n\w\r3. \wKup doswiadczenie - \r$12000^n^n\w\r0. \wZamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d pkt. doswiadczenia!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


*******************************************************************************************************

co do trzech tych problemów:

Testowałem swój diablomod na HLDS na razie bez bazy danych...a co do /przedmioty to bez bazy nawet działała,zrobiłem restart i nie dzialało./sklep to ja nie wiem: nie działało z bazą i bez bazy,a /reset to ja nie wiem jak mam zrobić;/

23 sierpień 2010 - 19:48:
no żal odpowie ktoś w końcu?
Quote

  • +
  • -
Siemir's Photo Siemir 23.08.2010

1)
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
na
player_point[id] = player_lvl[id]*4-4
2,3)Prawdopodobnie musisz sprecyzować uruchamiane menu czyli
show_menu(id, keys, text)
zamienić na
show_menu(id, keys, text, -1, "nazwamenu")
gdzie nazwamenu to nazwa występująca przy rejestracji menu po register_menuid

I nie masz się co bulwersować, że nikt Ci nie odpowiedział przez 1h:24m
Quote

Pro DiabloMod's Photo Pro DiabloMod 23.08.2010

dzięki masz plusa:)


Niee no znowu problem co do resetu statystyk,statystyki dobrze rozdaje,ale co kazda runde się reset statystyk włącza nawet gdy nie wpisałem tej komendy,to jest wkurzające,możesz to jakoś naprawić?

refresz
Edited by Pro DiabloMod, 24.08.2010 10:09.
Quote

  • +
  • -
Siemir's Photo Siemir 24.08.2010

Wróżką nie jestem, zapewne gdzieś wywołujesz reset_skill np. hltv czy resethud , poszukaj.
Quote
Locked