[COD] item tylko dla wybranych klas
cedriK 23.08.2010
A więc zrobiłem sobie item, że dodaje 1 rakietę, ale że jak wylosuje go klasa jak demolitions (dynamit), saper (miny) to się pewnie zbuguje i nie doda rakiety jednocześnie z minami czy dynamitem, dlatego chce zrobić, żeby item mogły dostac tylko konkretne klasy
Próbowałem tak, ale nie chce się skompilować:
Help
Próbowałem tak, ale nie chce się skompilować:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa2 && klasa3 && && klasa4) //klasy na których ma działac ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; }
Help
Starozytny 23.08.2010
nie tak , po prostu do klas u których chcesz mieć dopisujesz:
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; //tam gdzie 1 wartość
cedriK 23.08.2010
człowieku naucz się czytać, to ma być item, a nie że dodaje u każdej klasy po 1 rakiecie na zawsze ...
Apple()
23.08.2010
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
{
if(!klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa_gracza[id] == klasa2 .........){ //jesli klasa gracza jest rozna od tych to zapodaje cos takiego
UsunPrzedmiot(id); // resetuje Ci przedmiot
}
ilosc_rakiet_gracza[id]++;
}
powinno works
cedriK 23.08.2010
wgrałem, skompilowało się, ale jak włączam klasy w których nie chcę, żeby item był i dodaje im ten item to nic się nie dzieję, pisz że ma item, ale po nacisnięciu E podkłada np. minę, a w next rundzie nie ma min tylko tą rakiete, podobnie jest z normalnymi klasami, po dodaniu itemu nic sie nie dzieje, tzn nie mozna strzelic z tej rakiety, dopiero w nastepnej rundzie
camilost
23.08.2010
W public Odrodzenie(id) (Najlepiej przed końcem)
W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
Działać musi : P
Jeśli przy odrodzeniu zmieniłeś klasę(Poprzednia runda, wyrzuca ten item i daje losowy)
Jeśli zabiłeś kogoś tą klasą i dostałeś ten iten daje Ci inny losowy
Masz z tabulatorami równo
Użytkownik camilost edytował ten post 23.08.2010 13:22
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3) ilosc_rakiet_gracza[id]++; else DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item }
W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
case 33: { if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3) ilosc_rakiet_gracza[id]++; else DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item }
Działać musi : P
Jeśli przy odrodzeniu zmieniłeś klasę(Poprzednia runda, wyrzuca ten item i daje losowy)
Jeśli zabiłeś kogoś tą klasą i dostałeś ten iten daje Ci inny losowy
Masz z tabulatorami równo
Użytkownik camilost edytował ten post 23.08.2010 13:22
camilost
23.08.2010
Nie brakuje : )
Możesz dodać po 1 tabulatorze przed w ifie: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
Możesz dodać po 1 tabulatorze przed w ifie: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
cedriK 23.08.2010
zaraz sprawdze
@ śmiga, łap +
Użytkownik ukash13 edytował ten post 23.08.2010 13:49
@ śmiga, łap +
Użytkownik ukash13 edytował ten post 23.08.2010 13:49