Próbowałem tak, ale nie chce się skompilować:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa2 && klasa3 && && klasa4) //klasy na których ma działac ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; }
Help
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.08.2010 10:49
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa2 && klasa3 && && klasa4) //klasy na których ma działac ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; }
Napisano 23.08.2010 11:14
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; //tam gdzie 1 wartość
Napisano 23.08.2010 11:15
Napisano 23.08.2010 11:39
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
{
if(!klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa_gracza[id] == klasa2 .........){ //jesli klasa gracza jest rozna od tych to zapodaje cos takiego
UsunPrzedmiot(id); // resetuje Ci przedmiot
}
ilosc_rakiet_gracza[id]++;
}
Napisano 23.08.2010 12:18
Napisano 23.08.2010 13:11
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3) ilosc_rakiet_gracza[id]++; else DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item }
case 33: { if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3) ilosc_rakiet_gracza[id]++; else DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item }
Użytkownik camilost edytował ten post 23.08.2010 13:22
Napisano 23.08.2010 13:15
Napisano 23.08.2010 13:21
Napisano 23.08.2010 13:24
Użytkownik ukash13 edytował ten post 23.08.2010 13:49
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych