Mniejsza Szansa Na Drop Itemu
LogiCC :D
22.08.2010
Witam, gdy raz grałem na pewnym serwie zobaczyłem że jest mniejsza szansa na drop itemów. Czy ktoś mógł by wytłumaczyć jak to zrobić? Z Góry THX!
Onyke
22.08.2010
Chodzi Ci o to ze wolniej sie niszczy ? Jesli tak to ustawia sie to cvarem
item_durability czy jakos tak.
item_durability czy jakos tak.
LogiCC :D
22.08.2010
Nie, mi chodzi że jest mniejsza szansa na zdobycie itemów. Czyli jak kogoś zabiję to może nie wypaść item.
Onyke
22.08.2010
Dobry pomysl
Przylaczam sie do pytania.
@edit
Jutro sprawdze
Jak bedzie dzialac to +
To jest 1/3 na zdobycia itemku ?
Edited by 0nYk3, 22.08.2010 21:54.
Przylaczam sie do pytania.
@edit
Jutro sprawdze
Jak bedzie dzialac to +
To jest 1/3 na zdobycia itemku ?
Attached Files
Edited by 0nYk3, 22.08.2010 21:54.
Apple()
22.08.2010
To może daj twoje sma bo nie każdy ma diablomoda 5.9l na komputerze. Pewnie ograniczy się te zdobycie itemu do 2 linijek.
@edit
Try!
na
Edited by Apple(), 22.08.2010 21:21.
@edit
Try!
if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}
na
if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
if(random(3) == 0){
award_kill(attacker,id)
}
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}
Edited by Apple(), 22.08.2010 21:21.
LogiCC :D
23.08.2010
Nom, nie działa, może ktoś inny ma inny sposób na zmniejszenie dropu itemów.
Screeaam... 23.08.2010
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
Pewny nie jestem, czy to na pewno w tym evencie i czy to wogóle dobrze jest..
Edited by Screeaam..., 23.08.2010 10:57.
LogiCC :D
23.08.2010
Może byś trochę bardziej wytłumaczył, gdzie to wkleić, dlaczego tam pisze Barbarzyńca, działa na jedną klasę czy wszystkie?
Onyke
23.08.2010
Reput
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie
Za pomoc reput
@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz
Edited by 0nYk3, 23.08.2010 11:14.
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie
Za pomoc reput
@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz
Edited by 0nYk3, 23.08.2010 11:14.
Morthi
23.08.2010
if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}
Edited by Morthi, 23.08.2010 12:06.
Screeaam... 23.08.2010
if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}
Po co tyle ifów? Lepiej zamienić w jeden. ;]
Reput
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie
Za pomoc reput
@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz
if (player_class[kid] == Ninja && random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
else if(player_class[kid] == Mnich && random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
else{ // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
award_item(kid,0) // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
} // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
Dałem przykład, Ninja 33% szans, Mnich 50% szans, reszta klas 100% szans, to wszystko do tego "drzewka" w DeathMsg.
Może byś trochę bardziej wytłumaczył, gdzie to wkleić, dlaczego tam pisze Barbarzyńca, działa na jedną klasę czy wszystkie?
W DeathMsg znajdź:
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
I zamień na:
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
Edited by Screeaam..., 23.08.2010 14:11.