←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Mniejsza Szansa Na Drop Itemu

Locked

  • +
  • -
LogiCC :D's Photo LogiCC :D 22.08.2010

Witam, gdy raz grałem na pewnym serwie zobaczyłem że jest mniejsza szansa na drop itemów. Czy ktoś mógł by wytłumaczyć jak to zrobić? Z Góry THX!
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 22.08.2010

Chodzi Ci o to ze wolniej sie niszczy ? Jesli tak to ustawia sie to cvarem
item_durability czy jakos tak.
Quote

  • +
  • -
LogiCC :D's Photo LogiCC :D 22.08.2010

Nie, mi chodzi że jest mniejsza szansa na zdobycie itemów. Czyli jak kogoś zabiję to może nie wypaść item.
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 22.08.2010

Dobry pomysl :)
Przylaczam sie do pytania.
@edit
Jutro sprawdze :)
Jak bedzie dzialac to +

To jest 1/3 na zdobycia itemku ?

Attached Files


Edited by 0nYk3, 22.08.2010 21:54.
Quote

  • +
  • -
Apple()'s Photo Apple() 22.08.2010

To może daj twoje sma bo nie każdy ma diablomoda 5.9l na komputerze. Pewnie ograniczy się te zdobycie itemu do 2 linijek.

@edit
Try!

if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)

{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)

}


na


if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)

{
if(random(3) == 0){
award_kill(attacker,id)
}

if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)

}

Edited by Apple(), 22.08.2010 21:21.
Quote

  • +
  • -
LogiCC :D's Photo LogiCC :D 23.08.2010

Właśnie, ile jest na drop itemków?
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 23.08.2010

Nie dziala :/
Quote

  • +
  • -
LogiCC :D's Photo LogiCC :D 23.08.2010

Nom, nie działa, może ktoś inny ma inny sposób na zmniejszenie dropu itemów.
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 23.08.2010

	if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


Pewny nie jestem, czy to na pewno w tym evencie i czy to wogóle dobrze jest..
Edited by Screeaam..., 23.08.2010 10:57.
Quote

  • +
  • -
LogiCC :D's Photo LogiCC :D 23.08.2010

Może byś trochę bardziej wytłumaczył, gdzie to wkleić, dlaczego tam pisze Barbarzyńca, działa na jedną klasę czy wszystkie?
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 23.08.2010

Reput :)
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie :confused:
Za pomoc reput

@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz :)
Edited by 0nYk3, 23.08.2010 11:14.
Quote

  • +
  • -
Morthi's Photo Morthi 23.08.2010

           if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}

Edited by Morthi, 23.08.2010 12:06.
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 23.08.2010

           if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}


Po co tyle ifów? Lepiej zamienić w jeden. ;]


Reput :)
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie :confused:
Za pomoc reput

@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz :)



            if (player_class[kid] == Ninja && random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
else if(player_class[kid] == Mnich && random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
else{ // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
award_item(kid,0) // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
} // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.


Dałem przykład, Ninja 33% szans, Mnich 50% szans, reszta klas 100% szans, to wszystko do tego "drzewka" w DeathMsg.


Może byś trochę bardziej wytłumaczył, gdzie to wkleić, dlaczego tam pisze Barbarzyńca, działa na jedną klasę czy wszystkie?


W DeathMsg znajdź:

        if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


I zamień na:

        if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}

Edited by Screeaam..., 23.08.2010 14:11.
Quote
Locked