Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mniejsza Szansa Na Drop Itemu
#1
Napisano 22.08.2010 18:39
#2
Napisano 22.08.2010 20:12
item_durability czy jakos tak.
#3
Napisano 22.08.2010 20:29
#4
Napisano 22.08.2010 20:38
Przylaczam sie do pytania.
@edit
Jutro sprawdze
Jak bedzie dzialac to +
To jest 1/3 na zdobycia itemku ?
Załączone pliki
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 22.08.2010 21:54
#5
Napisano 22.08.2010 20:44
@edit
Try!
if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}
na
if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
if(random(3) == 0){
award_kill(attacker,id)
}
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}
Użytkownik Apple() edytował ten post 22.08.2010 21:21
#6
Napisano 23.08.2010 05:45
#7
Napisano 23.08.2010 08:55
#8
Napisano 23.08.2010 10:00
#9
Napisano 23.08.2010 10:57
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
Pewny nie jestem, czy to na pewno w tym evencie i czy to wogóle dobrze jest..
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 10:57
#10
Napisano 23.08.2010 11:08
#11
Napisano 23.08.2010 11:12
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie
Za pomoc reput
@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 23.08.2010 11:14
#12
Napisano 23.08.2010 12:06
if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}
Użytkownik Morthi edytował ten post 23.08.2010 12:06
#13
Napisano 23.08.2010 13:46
if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}
Po co tyle ifów? Lepiej zamienić w jeden. ;]
Reput
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie
Za pomoc reput
@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz
if (player_class[kid] == Ninja && random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
else if(player_class[kid] == Mnich && random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
else{ // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
award_item(kid,0) // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
} // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
Dałem przykład, Ninja 33% szans, Mnich 50% szans, reszta klas 100% szans, to wszystko do tego "drzewka" w DeathMsg.
Może byś trochę bardziej wytłumaczył, gdzie to wkleić, dlaczego tam pisze Barbarzyńca, działa na jedną klasę czy wszystkie?
W DeathMsg znajdź:
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
I zamień na:
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 14:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych