Wyświetla się ale nic się nie dzieje gdy kliknę na (1,9)
plugin_init
register_menucmd(register_menuid("iKlas"), 1023, "klasy") register_menucmd(register_menuid("iKlas1"), 1023, "klasy1") register_menucmd(register_menuid("iKlas2"), 1023, "klasy2") register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy") register_clcmd("say /klasy1","show_menu_klasy1") register_clcmd("say /klasy2","show_menu_klasy2")
Menu:
Spoiler
public show_menu_klasy(id) { new text[513] format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\w1. Czarodziejka^n2. Paladyn^n3. Druid^n4. Barbarzynca^n5. Pogromca^n6. Nekromanta^n7. Zabojczyni^n8. Amazonka^n^n9. Dalej^n\w0. Wyjscie") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public show_menu_klasy1(id) { new text[513] format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\w1. Nieumarly^n2. Runiczny Wojownik^n3. Diabel^n4. Shaman^n5. Aniol^n6. Wil (Premium)^n7. Kradziej^n8. Loniu (Premium)^n^n9. Dalej^n0. Wstecz") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public show_menu_klasy2(id) { new text[513] format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\w1. Freez^n2. Medyk (Premium)^n3. Szkielet^n4. Rozbojnik^n5. Ksiaze Ninja^n^n^n^n^n^n0. Wstecz") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy(id, key) { switch(key) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { druid(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { pogromca(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { zabojczyni(id) } case 7: { amazonka(id) } case 8: { client_cmd(id, "say /klasy1") } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public klasy1(id, key) { switch(key) { case 0: { nieumarly(id) } case 1: { runiczny(id) } case 2: { diabel(id) } case 3: { shaman(id) } case 4: { aniol(id) } case 5: { wil(id) } case 6: { kradziej(id) } case 7: { loniu(id) } case 8: { client_cmd(id, "say /klasy2") } case 9: { client_cmd(id, "say /klasy") } } return PLUGIN_HANDLED } public klasy2(id, key) { switch(key) { case 0: { freez(id) } case 1: { medyk(id) } case 2: { szkielet(id) } case 3: { rozbojnik(id) } case 4: { ksiazeninja(id) } case 9: { client_cmd(id, "say /klasy1") } } return PLUGIN_HANDLED } // Klasy public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Ma 1/3 szanse do zabicia z He, strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Mniejsze obrazenia o 10, na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Regeneruje 15hp co 5s, zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>") } public pogromca(id){ showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Wieksze obrazenia o 5, nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/3 szanse do odrodzenia sie, atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Wieksze vampire obrazenia o 5, jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>") } public amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Posiada +5 do wyzszego skoku, ma Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>") } // Klasy1 public nieumarly(id){ showitem(id,"Nieumarly"," "," ","<br>Ma 1/3 szanse do odrodzenia sie, po zaladowaniu noza +5/3 vampire obrazen.<br>Ma 160HP na start<br><br>") } public runiczny(id){ showitem(id,"Runiczny Wojownik"," "," ","<br>Wieksze obrazenia o 5, po zaladowaniu noza dostaje M249.<br>Ma 95HP na start<br><br>") } public diabel(id){ showitem(id,"Diabel"," "," ","<br>Po zaladowaniu noza dostaje HE i 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie<br>Ma 150HP na start<br><br>") } public shaman(id){ showitem(id,"Shaman"," "," ","<br>Po zaladowaniu noza wieksze obrazenia o 15, dostaje co runde M4A1.<br>Ma 175HP na start<br><br>") } public aniol(id){ showitem(id,"Aniol"," "," ","<br>Ma totem leczacy, po zaladowaniu noza dostaje +5 do wyzszego skoku.<br>+50HP za zabitego wroga. Ma 175HP na start<br><br>") } public wil(id){ showitem(id,"Wil"," "," ","<br>Za kazdego zabitego +1000$, po zaladowaniu noza dostaje 1 premi niewidzialnosci.<br>Ma 200HP na start<br><br>") } public kradziej(id){ showitem(id,"Kradziej"," "," ","<br>Ma tylko noz, wieksza grawitacje i jest niewidzialny.<br>Po zaladowaniu noza dostaje 3 skoki.<br>Ma 155HP na start<br><br>") } public loniu(id){ showitem(id,"Loniu"," "," ","<br>Za fraga dostaje cale ammo i cale HP.<br>Po zaladowaniu noza ma 10sekund na przechodzenie przez sciany.<br>Ma 130HP na start<br><br>") } public freez(id){ showitem(id,"Freez"," "," ","<br>Z noza 1/1. Potrojny skok w powietrzu.<br>Ma 160HP na start<br><br>") } public medyk(id){ showitem(id,"Medyk"," "," ","<br>Regeneracja zycia, leczacy totem.<br>Po zaladowaniu noza dostaje cale HP.<br>Ma 125HP na start<br><br>") } public szkielet(id){ showitem(id,"Szkielet"," "," ","<br>Po zaladowaniu noza odbijaja sie od niego +4 pociski.<br>Ma 175HP na start<br><br>") } public rozbojnik(id){ showitem(id,"Rozbojnik"," "," ","<br>Cichy bieg, dodatkowe skoki.Po zaladowaniu noza dostaje AWP.<br>Ma 150HP na start<br><br>") } public ksiazeninja(id){ showitem(id,"Ksiaze Ninja"," "," ","<br>Jest niewidzialny, ma wieksza grawitacje, posiada kusze. Po zaladowaniu noza odbijaja sie od niego +4 pociski.<br>Ma 175HP na start<br><br>") }
Próbowałem klawisze w define i też lipa /klasy, /klasy1, /klasy2. Menu wyświetla ale nie wysyła info o klasie.