Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CoD] Item dodajocy staty.
Started By ric0, 21.08.2010 20:53
12 replies to this topic
#1
Posted 21.08.2010 20:53
Jak zrobic aby dany item dodwal np. 150 pkt. w sile?
To co piszę się nie liczy...
#2
Posted 21.08.2010 21:09
Dodajesz normalnie jak nowy item, nazwa i opis i w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dodajesz nowego
W switch(przedmiot)
Jeśli chcesz aby dawało co rundę
w public NowaRunda()
dodajesz nowego
W switch(przedmiot)
case 29: { zdrowie_gracza[id] += 150 }
Jeśli chcesz aby dawało co rundę
w public NowaRunda()
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += 150 }
#3
Posted 21.08.2010 21:17
Nom. dzięki potem sprawdze czy dziala. Leci Plusik.
21 sierpień 2010 - 21:21:
A jak dodac zeby item dawal losowo np. 20 pkt lub 60 lub 30?
21 sierpień 2010 - 21:21:
A jak dodac zeby item dawal losowo np. 20 pkt lub 60 lub 30?
Edited by Squady, 21.08.2010 21:19.
To co piszę się nie liczy...
#4
Posted 21.08.2010 21:33
21 sierpień 2010 - 22:39:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w switch(przedmiot)
nowy case:
I w public NowaRunda()
W opisie itemu dasz "Dostajesz dodatkowe LW punktow zycia"
I jak wpiszesz /item zamiast LW bedzie wyswietlac ile wylosowalo (Automatycznie zamieni LW - ty nic nie dawaj zamiast LW)
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w switch(przedmiot)
nowy case:
case 29: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150); zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1] }
I w public NowaRunda()
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] }
W opisie itemu dasz "Dostajesz dodatkowe LW punktow zycia"
I jak wpiszesz /item zamiast LW bedzie wyswietlac ile wylosowalo (Automatycznie zamieni LW - ty nic nie dawaj zamiast LW)
Edited by camilost, 21.08.2010 23:01.
#5
Posted 21.08.2010 21:42
Plusik. A sprawdze potem. dzięki.
To co piszę się nie liczy...
#6
Posted 21.08.2010 22:21
Camilost, możesz to jakoś przejrzyściej napisać ? Bo się zgubiłem troszku:P
#7
Posted 21.08.2010 22:38
2 posty wyżej
#8
Posted 21.08.2010 23:13
Ok wszystko działa:). + Leci:P
21 sierpień 2010 - 23:27:
A jak ustawić ile dostanie pkt?
W tym 30, 150? W jaki sposób?
21 sierpień 2010 - 23:27:
A jak ustawić ile dostanie pkt?
case 29: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150); zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1] }
W tym 30, 150? W jaki sposób?
#9
Posted 21.08.2010 23:34
Tam jest losowo: od 30 do 150
Chcesz losowanie od 100 do 300 dajesz (100,300)
Jesli jednak chcesz tylko 1 liczbe nie losowe dajesz
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 300
I nie bedzie inaczej np. 164;p
Chcesz losowanie od 100 do 300 dajesz (100,300)
Jesli jednak chcesz tylko 1 liczbe nie losowe dajesz
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 300
I nie bedzie inaczej np. 164;p
#10
Posted 22.08.2010 09:52
A jeśli chce dodać kilka to w public newrunda musialo by to wygladac tak :
tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] } if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30) wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
Edited by Night90, 22.08.2010 09:53.
#11
Posted 22.08.2010 15:45
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30) wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] }
#13
Posted 22.08.2010 16:09
Dostanie +10 w nowej rundzie życia.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users